صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۴ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

مجموعه‌های گردشگری متعلق به عموم مردم است

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دیروز پس از بازدید از بخش‌های مختلف دهکده تفریحی، گردشگری و اقامتی دشت بهشت در روستای نایه بخش خلجستان در استان قم با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم موانع ۵۰ پروژه بزرگ گردشگری که به دلایل مختلف دچار اشکال شده بود، برطرف شده است، گفت: این مجموعه‌ها اکنون خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه می‌دهند.
 سیدعزت‌الله ضرغامی افزود: مجموعه دشت بهشت، مجموعه بزرگی است که در این موقعیت طبیعی که هیچ امکاناتی وجود نداشت احداث شد و این مجموعه گردشگری کار ارزشمند و بزرگی به شمار می‌آید.
وی با اشاره به اینکه مجموعه‌های گردشگری متعلق به عموم مردم است تأکید کرد: کسی فکر نکند این مجموعه‌ها به محلی برای حضور افراد خاص و مرفه تبدیل می‌شود. این مجموعه‌ها متعلق به مردم است و سیاست دولت این است که مجموعه‌های گردشگری در اختیار مردم باشد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به موضوع پیگیری‌ها درباره سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: حوزه‌های علمیه ما و علمای گرانقدر ما سال‌هاست که در باب طهارت و در باب نماز بحث می‌کنند اما آن‌طور که شایسته بود کارنامه موفقی دراین باره نداشتیم. از این رو موضوع مهم سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها را پیگیری می‌کنیم. من این موضوع را در تمام سفرها و بازدیدها پیگیری و دنبال می‌کنم.
جستجو
آرشیو تاریخی