صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و هشت - ۲۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و هشت - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

افسوس می‌خورم سید در تیمم نیست

صمدی: با کامبک همه را غافلگیر کردیم

مهری رنجبر / حامد صمدی، سرمربی
تیم والیبال نیان الکترونیک
مشهد، از پیروزی خانگی تیمش خوشحال است. او معتقد است بازیکنان جوانش با کامبک همه را غافلگیر کردند. او می‌گوید: «بازیکنان ما جوان هستند و اگر دریافت تیم در دو ست اول می‌رسید، نتیجه بهتری می‌گرفتیم. در واقع مشکل از خود تیم بود نه شهداب یزد که با یک جابه‌جایی حل شد، وقتی یونس جوان را به زمین آوردیم دریافت‌ها به پاسور رسید و تیم راه افتاد. بچه‌ها که خوب کار کردند، شهداب دو پوئن عقب افتاد و با فشار تماشاگردان شهدابی‌ها قافیه را باختند. حتی بازیکنان باسابقه و ملی‌پوش و حتی بازیکن خارجی و تجربه کادر فنی شهداب یزد هم حریف بازیکنان جوان ما نشد. چرا که وقتی موتور بازیکنان جوان روشن شود هیچ کسی جلودارشان نیست.»
او خوشحال است که تیمش همه را غافلگیر کرد: «بچه‌ها با پیروزی 3-2 نه تنها شهداب یزد که حتی هواداران، مسئولان باشگاه و حتی خودمان را هم غافلگیر کردند. چرا که همه وقتی دو ست اول را را باختند همه فکر می‌کردند، بازی را باختیم، اما از ست سوم به بعد همه نظرها برگشت. تیم ما بازی‌ای کرد که کسی فکرش را هم نمی‌کرد و ما با کامبک برنده شدیم.»
صمدی امیدوار است تیمش در هفته ششم طلسم باخت در بیرون از مشهد را بشکند: «ما در هفته ششم بازی خیلی سختی با پیکان داریم. فصل قبل ما سه بار پیکان را بردیم و همین مسأله هم حساسیت بازی امسال را بیشتر می‌کند، امیدوارم این بار با شکست پیکان طلسم باخت در خارج از خانه هم شکسته شود.»
سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک، جای سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی را در تیمش خالی می‌بیند: «حضور سید در هر تیمی نعمت است. او با روحیه‌ای که به بقیه بازیکنان می‌دهد، کمک بزرگی برای تیمش است. سید مشهد را دوست دارد و هواداران تیم نیان هم او را خیلی دوست دارند، وجود او برای هر تیمی غنیمت است. من افسوس می‌خورم که چرا نتوانستیم سید و بازیکنان دیگر را حفظ کنیم. دوست دارم همیشه در تیم ما باشد. شک نکنید جای خالی او در تیم ما احساس می‌شود. اما بازیکنان ما هم فوق‌العاده کار می‌کنند و شک نکنید نتیجه‌ای بهتر از فصل قبل می‌گیرند.»

جستجو
آرشیو تاریخی