دستگیری مدیران متخلف شرکت پتروشیمی

گروه حوادث/مدیران یک شرکت فعال در حوزه پتروشیمی که ۲۲میلیون دلار ارز برای واردات دریافت کرده اما به تعهدات خود عمل نکرده بودند، دستگیر شدند.
سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ رسیدگی به این پرونده در پی شکایت تعدادی از صرافان و بانک مرکزی مبنی بر عدم ایفای تعهد ارزی توسط مدیران این شرکت در دستور کار مأموران قرار گرفت. برابر گزارش‌های دریافتی مدیران این شرکت فعال در زمینه پتروشیمی۲۲میلیون دلار ارز برای واردات موادشیمیایی دریافت کرده اما به تعهدات ارزی و  فروش ارز حاصل از صادرات عمل نکرده بودند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه مدیران این شرکت متواری شده بودند، گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با روش‌های پلیسی اقدام به شناسایی محل اختفای متهمان کرده و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی، با اجرای عملیاتی این افراد را در خیابان ولیعصر دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی درباره ارزش ریالی تخلف مدیران این شرکت نیز گفت:‌ کارشناسان ارزش ریالی ارز مورد تعهد را بیش از ۱۱هزارمیلیارد ریال اعلام کرده‌اند. تحقیقات تکمیلی مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در این خصوص همچنان ادامه دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی