ورود مرگبار تانکر نفتکش به فروشگاه زنجیره‌ای

گروه حوادث/ورود غیر مجاز تانکر نفتکش به حریم شهری منجر به حادثه‌ای مرگبار و ورود تانکر به داخل فروشگاه زنجیره‌ای در بلوار کوهسار تهران شد.
«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۰۴:۱۳ بامداد جمعه یک دستگاه تانکر نفتکش حامل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل با سه دستگاه خودرو سواری برخورد کرد و در ادامه تانکر که از مسیر خود منحرف شده بود به یک ساختمان ۶ طبقه مسکونی تجاری که در طبقه همکف آن یک فروشگاه زنجیره‌ای بود برخورد کرد و پس از ورود به این فروشگاه در بلوار کوهسار خیابان ادهمی واژگون شد. برخورد این تانکر با دو خودرو به حدی شدید بود که باعث شد دو خودروی تیبا و پژو ۲۰۶ خسارت‌های شدید دیده و یک نفر نیز در خودروی تیبا محبوس شود.
وی با بیان اینکه بلافاصله ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله سه دستگاه جرثقیل سنگین سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: عوامل شهرداری، بحران، عوامل انتظامی و پلیس راهور نیز در محل حادثه حضور داشتند. در این حادثه راننده تانکر که مردی 45 ساله بود، جان باخت. محمدباقر فرهند رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ نیز در این باره گفت: پس از حدود 5 ساعت تلاش آتش‌نشانان تانکر از داخل فروشگاه بیرون کشیده شد.
 مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به ورود غیرمجاز تریلرهای نفتکش به حریم شهری گفت: با هماهنگی پلیس راهور برای عبور و مرور نفتکش‌های انبار نفت مسیر بزرگراه باکری را تعیین کردیم و این تریلر نیز نباید وارد حریم شهری می‌شد و حتی تابلوهایی در بلوار کوهسار مبنی بر ممنوعیت تریلر و خودروهای سنگین در این بلوار نصب شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی