رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد

افزایش کرایه تاکسی در زمان بارندگی؛ ممنوع

رئیس شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها هنگام بارندگی حذف شده و قیمت مانند قبل است.
به گزارش فارس، مهدی چمران درخصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی در روزهای بارندگی گفت: این موضوع را برداشتیم و قیمت همان قیمت‌هایی است که قبلاً اعلام شده است.
چمران در خصوص تأمین بودجه لازم برای خریدهای شهرداری گفت: برای خرید اتوبوس باید 82.5 درصد پول را دولت پرداخت کند البته در حال حاضر 80 درصد آن پرداخت شده و الباقی از طریق بودجه تأمین می‌شود.موتورسیکلت‌ها باید ساماندهی شوند. جلسه روز گذشته شورای شهر، سوده نجفی، عضو  این شورا در تذکری اعلام کرد: در 6 ماهه دوم سال با آلودگی هوا روبه‌رو هستیم و یکی از عوامل اساسی در آلودگی هوا بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس، موتورسیکلت‌ها هستند.عضو شورای شهر تهران گفت: البته طرح انضباط شهری از هفته گذشته آغاز شده است و در این زمینه از پلیس راهور و شهرداری تشکر می‌کنم، اما این اقدامات کافی نیست و موتورسیکلت‌ها باید ساماندهی شوند.
ترافیک بی‌حد تهران و خودروهای پلاک شهرستان
در ادامه جلسه مهدی پیرهادی، عضو دیگر شورای شهر نیز در تذکر پیش از دستور خود گفت: داستان ترافیک تهران بی‌حد و مرز شده و زجرآور است.وی به ورود خودروهای پلاک شهرستان به محدوده طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: این افراد جریمه نمی‌شوند چرا که ارتباط سیستمی بین تهران و شهرستان آنها وجود ندارد. پلاک شهرستانی‌ها بدون پرداخت عوارض طرح ترافیک در این محدوده تردد می‌کنند و همین امر باعث بروز ترافیک می‌شود.پیرهادی در ادامه گفت:‌ قطعاً چند روز دیگر هم وارونگی هوا را داریم و همین امر سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد و باید برای رفع این معضل اقدام کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی