دستگیــری اشـرار شمال تهـران

گروه حوادث/ چهار شرور قمه کش که با قدرت‌نمایی در خیابان اندرزگو باعث اخلال در امنیت شده بودند در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.
سرهنگ سعید راستی؛ معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که شرارت و قمه‌کشی چهار شرور در خیابان اندرزگو تهران را در شب جمعه 12 آبان نشان می‌داد، بلافاصله موضوع در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت. با بهره‌گیری از اطلاعات به دست آمده از تصاویر منتشره و همچنین شاهدان، در کمتر از 24 ساعت هویت چهار عامل نزاع، درگیری و قدرت‌نمایی با سلاح سرد شناسایی شدند.
سرهنگ راستی بیان کرد: با شناسایی دقیق متهمین، مخفیگاه هر چهار متهم در مناطق مختلف تهران شناسایی و بامداد یکشنبه 14 آبان و کمتر از 48 ساعت بعد از این حادثه دستگیر شدند. متهمین در اعترافات اولیه به مشارکت در قدرت‌نمایی در خیابان شهید اندرزگو اعتراف کردند؛ پرونده اولیه در خصوص جرایم ارتکابی متهمین تشکیل و هر چهار متهم در اختیار مرجع قضایی قرار داده شدند. روز گذشته این افراد برای بازسازی صحنه جرم به محل حادثه منتقل شدند و اعتراف کردند به دلیل نداشتن حالت عادی در شب حادثه به یک خودرو حمله‌ور شده و برای سرنشینان آن مزاحمت ایجاد کرده بودند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی