صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و یک - ۱۵ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و یک - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر در خبر

ایسنا

شهر ورزنه در مجاورت تالاب گاوخونی به‌عنوان شهر تالابی در کنوانسیون جهانی رامسر ثبت شده است. این اقدام اگرچه زمینه را برای دریافت کمک‌های بین‌المللی به منظور نجات این تالاب فراهم می‌کند، اما باید گفت اکنون کمتر از ۱۰ درصد تالاب گاوخونی نمدار است.

 

برنا

میرزایی قمی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در واکنش به شایعه محرمانه شدن آمار کیفیت هوای پایتخت با تأکید بر اینکه محیط‌‌زیست جای سیاسی‌کاری نیست، گفت: سنجش آلاینده‌های هوای شهر طبق روال گذشته ادامه دارد. این اطلاعات به ‌صورت کاملاً شفاف از طریق سایت شرکت به نشانی air.tehran.ir و نرم‌افزار کاربردی برای همه شهروندان قابل استفاده و دسترسی مستقیم است.

 

ایلنا

عباسعلی نوبخت، رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از برنامه‌ریزی برای گسترش زراعت چوب در کشور خبر داد و گفت: برای احیای جنگل‌های زاگرس حداقل به تولید ۶۰۰ میلیون نهال نیاز داریم که البته پیش از تولید نهال‌ها باید بذر مربوط به آنها تولید شود که هم‌اکنون بخشی از این کار در نهالستان‌های استان‌های زاگرس دنبال می‌شود.

 

مهر

داوود نورمحمدی، رئیس اداره محیط‌زیست تربت‌حیدریه گفت: محیطبان ابراهیم غرور‌زاده روز گذشته حین مأموریت گشت‌زنی و کنترل منطقه شکار ممنوع ژرف شهرستان تربت‌حیدریه، پس از مواجهه ناگهانی با گراز از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد.

جستجو
آرشیو تاریخی