صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست - ۱۴ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

فوتبال ایران

قطع رابطه پرسپولیس با استقلال!
پس از کشمکش‌های عجیبی که میان سرمربیان و بازیکنان استقلال و پرسپولیس به وجود آمد، مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس در صفحه‌اش اعلام کرد: «همان‌طور که یحیی گل‌محمدی به درستی اشاره کرد، برای ضرورت حفظ حرمت و شخصیت باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران همیشه همراهش، از این پس تا زمانی‌که این کادرفنی و مدیریتی در آن تیم هستند دیگر پاسخی به تصورات واهی و اطلاعیه‌های آنها تا جایی که حرمت هوادار و باشگاه زیر سؤال نرود، نداده و روابط خود را به طور کامل قطع می‌کنیم تا زمانی که اصول حرفه‌ای‌گری و احترام به رقیب خود را بیاموزند و حداقل موفق به کسب یک جام بشوند!»
 

عذرخواهی فولاد بابت نتایج ضعیف
بعد از شکست فولاد در رفسنجان مقابل مس و ادامه روند ضعیف این تیم در نتیجه‌گیری، باشگاه خوزستانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «مردم شریف استان خوزستان و هواداران عزیز فولاد، در این ایام که با نتایج ضعیف کام شما تلخ گردیده، ما نیز به‌عنوان یک هوادار غمگین هستیم. این ناراحتی از آنجا برای ما دوچندان شده که بی‌وقفه حمایت شما را از نزدیک حس کرده و در مقابل دو دیدار اخیر نتوانستیم لبخند رضایت را به شما عزیزان که صاحبان اصلی باشگاه هستید، منتقل کنیم. ما برسنگینی بار مسئولیتی که بردوش داریم آگاه بوده و از ته دل عذرخواهی‌مان را بیان می‌داریم. مطمئن باشید که هدف آرمانی تک تک اعضای کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان باشگاه به دست آوردن نتایجی مطلوب است. از این لحظه تلاش‌های‌مان را در همه سطوح برای تقویت تیم دوچندان می‌کنیم تا نقاط ضعف و آسیب‌پذیر را برطرف کنیم. ما فولادیم. شاید خم شویم اما شکستن در قامت ما نیست.»
 

معرفی سرپرست دپارتمان حقوقی
دبیرکل فدراسیون فوتبال، سرپرست دپارتمان حقوقی را منصوب کرد. طی حکمی از سوی هدایت ممبینی، محمدعلی قدوسی لطف آبادی به‌عنوان سرپرست دپارتمان حقوقی منصوب شد. دراین حکم آمده است: «با توجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند هفت ماده 67 اساسنامه فدراسیون فوتبال، به‌عنوان سرپرست دپارتمان حقوقی منصوب می‌شوید.»
 

پیشنهاد استقلال برای بازی با تراکتور
طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بربه تعویق افتادن دیدار استقلال و تراکتور به‌خاطر برگزاری اردوی تیم ملی مطرح شده است. با این حال کادرفنی آبی‌های تهران مخالف این مسأله است و روی برگزاری بازی درزمان اعلام شده تأکید دارد. ضمن اینکه مربیان استقلال اعلام کرده‌اند این تیم حتی حاضر است با تراکتور در روزی زودتر از بیستم آبان بازی کند تا بازیکنان با تحمل تعطیلی دوباره و اجباری، از شرایط مسابقه دور نشوند. البته استقلالی‌ها روی برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس نیز تأکید دارند و درواقع مخالف تعویق هر مسابقه‌ای از هفته دهم  لیگ‌برتر هستند. شاگردان نکونام در صورتی که برنامه هفته دهم لیگ برتر دستخوش تغییر نشود، امروز نیزبه استراحت می‌پردازند اما اگر قرار باشد این دیدار زودتر از روز شنبه (20آبان) برگزار شود، استراحت کمتری خواهند داشت.
 

عذرخواهی مجیدی بعد از باخت
اتحاد کلباء که فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی و مهدی قایدی را به عنوان مهاجم در ترکیب خود دارد، در دیدار با شباب‌الاهلی شکست سنگین 3-1 را متحمل شد. در این بازی، قایدی 90 دقیقه در ترکیب تیمش قرار داشت و پاس گل داد. مجیدی هم در واکنش به این باخت، گفت: «شباب‌الاهلی تیم برتر میدان بود. از موقعیت‌های‌شان استفاده کردند و موفق شدند به پیروزی برسند. ما دراین بازی در ابتدا دیدار را کنترل کردیم ولی در نیمه دوم، پنج دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم. بعد از دریافت گل نتوانستیم به بازی برگردیم. به صورت کلی دراین دیدار بد بازی کردیم. سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم.»

جستجو
آرشیو تاریخی