صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

خبر در خبر

ایلنا

طیبه عزت‌اللهی، رئیس پژوهشکده هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی با تأکید بر اینکه ارائه تسهیلات به هنرمندان همچنان از سوی صندوق توسعه هنر به شکل قبلی و به روال گذشته ادامه دارد، گفت: تمامی تسهیلات اعم از حمایت‌های مستمری، وام، بیمه، تعهدات بیمه تکمیلی، طرح تکریم و... کمافی‌السابق از طریق صندوق توسعه هنر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

 

مهر

علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در چهل و ششمین جلسه کارگروه ملی مدیریت پسماندها، گفت: از لحاظ اجرا و عملکردی یک‌سال عقب هستیم و باید این مسأله را از وزارت صمت و دستگاه‌های مختلف بخواهیم که این عقب‌ماندگی جبران شود؛ چرا که ما باید تا به حال میزان زباله‌ها را ۲۰ درصد کاهش می‌دادیم و تا پایان سال نیز میزان آن را باید به ۴۰ درصد کاهش دهیم تا به مرحله رضایت نسبی برسیم.

 

ایلنا

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سیستان و بلوچستان از آزادسازی بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان زاهدان خبر داد و افزود: با توجه به نزدیکی منطقه موصوف به شهر زاهدان، ارزش ریالی زمین حدوداً یک هزار و ۶۰۶ میلیارد تومان است که پیش ‌از این شناسایی و دستور توقف عملیات آنها صادر شده بود و در حال حاضر اراضی این منطقه آزادسازی شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی