صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبــار

 رئیس‌جمهور به تاجیکستان می رود

سخنگوی رئیس‌جمهور تاجیکستان به خبرگزاری روسی «تاس» گفت «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران هفتم نوامبر (۱۶ آبان) در سفر رسمی دو روزه به تاجیکستان می‌رود و قرار است با «امامعلی رحمان» رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کند. به گزارش فارس، «عبدالفتاح شریف‌زاده» گفت: دیداری دوجانبه با رئیس‌جمهور تاجیکستان و بعد از آن دیداری با حلقه گسترده‌تر در این سفر برنامه‌ریزی شده است.

 

فتاح به عنوان رئیس ستاد اجرایی
معارفه شد

معاون اول رئیس جمهور در مراسم معارفه «پرویز فتاح» به عنوان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با تأکید بر اینکه عمده فعالیت اقتصادی این ستاد با مشارکت مردم شکل می‌گیرد، گفت: ستاد اجرایی امام با ایجاد شبکه عظیم مردمی در سراسر کشور در تمام حوادث جز اولین دستگاه‌ها برای کمک به حادثه‌دیدگان است. پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز در این مراسم با تشریح برنامه‌های آتی این ستاد اظهارداشت: حتماً خط قرمز ما این است که ستاد در مسائل حزبی و جناحی ورود نکند. وی در ادامه  اظهارداشت: سودآوری شرکت‌ها تقویت می‌شود اما جهت‌گیری سود به سمت محرومیت زدایی می رود. به گفته وی، ستاد سه پایه اموال، املاک و حوزه اقتصادی و اجتماعی دارد که باید همدیگر را تکمیل و همسو جلو روند و با توجه به سابقه ما، حوزه اجتماعی بیشتر تقویت خواهد شد.

 

دیدار باقری و «انریکه مورا» در ژنو

علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه که به ژنو سفر کرده است با «انریکه مورا»، معاون مسئول سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و رایزنی کرد. به گزارش ایسنا باقری در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: «در ملاقات با انریکه مورا در ژنو، در خصوص تحولات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی، بویژه شرایط وخیم بشری در غزه تبادل نظر کردیم.آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها نیز مورد بحث قرار گرفت.»

جستجو
آرشیو تاریخی