صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نوزده - ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

خبر

مینا فتحی درگذشت
مینا فتحی بازیکن و مربی اسبق تیم ملی والیبال زنان ایران با سابقه حضور در سه دوره بازی‌های آسیایی، دیروز درگذشت.
او با دکترای تربیت بدنی، استاد تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی بود. از سال ۱۳۴۴ تا ۱۳۵۵ بازیکن تیم ملی والیبال ایران بود و در ۳ دوره بازی‌های آسیایی شرکت کرد که در ششمین دوره این بازی‌ها به همراه تیم ملی والیبال زنان ایران در سال 1966 مفتخر روی سکوی سوم ایستاد. فتحی از سال 1350 برای 25 سال در تیم‌های باشگاهی و ملی والیبال مربیگری کرد. او در مسابقات قهرمانی آسیای ۲۰۰۷ و همبستگی کشورهای اسلامی سال‌های ۱۳۷۱ و بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی سال ۱۳۷۳ به میزبانی تهران با تیم ملی دانشجویان زنان ایران سوم شد وبا تیم هما قهرمان لیگ یک زنان ایران. مینا فتحی پیشکسوت، بازیکن و مربی اسبق تیم ملی، دیروز دعوت حق را لبیک گفت.
 

فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین ماند
هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان با صدرنشینی فولاد مبارکه سپاهان تمام شد. در این هفته سه بازی در تهران و اصفهان برگزار شد که تیم‌های هوران یزد، فولاد مبارکه سپاهان و سایپا تهران برنده بازی بودند. تیم پیکان تهران این هفته هم نتیجه‌ای جز باخت عایدش نشد. تیم پدیده بلوری‌زاده در بازی خانگی با نتیجه 3-2 مقابل هوران یزد باخت. فولاد مبارکه سپاهان در حالی که ست اول و دوم را با امتیازات 25 - 23 و 25 – 15 باخت، با کامبک از ست سوم، با امتیازات 25 - 20، 25 - 20 و 15 – 12 برد تا با 5 امتیاز صدرنشین بماند. تیم ذوب آهن اصفهان هم دیروزبا باخت خانگی 3- صفر مقابل سایپا، دومین باخت در کارنامه‌اش ثبت شد و سایپا هم با این 3 امتیاز از ته جدول نجات پیدا کرد.
 

کتف بیرالوند در رفت
رضا بیرالوند وزنه‌بردار ملی‌پوش که عنوان سوم جهان را در اختیار دارد، در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رشت دچار آسیب‌دیدگی شد. او در قالب تیم ورنه‌برداری ملی حفاری اهواز در هفته اول وزنه زد که مصدوم شد. این وزنه‌بردار ملی‌پوش در حرکت یک‌ضرب و برای مهار وزنه ۱۵۸ کیلوگرم دچار دررفتگی کتف شد. با توجه به آسیب‌دیدگی این وزنه‌بردار، وی برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های رشت انتقال یافت تا کتف وی مورد مداوا قرار گیرد. منابع بیمارستانی وضعیت عمومی بیرالوند را مساعد گزارش کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی