صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هجده - ۱۱ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هجده - ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

برنده صلح نوبل
یا مستخدم آژانس یهود؟
 خبر اول اینکه، قتل‌عام بی‌وقفه کودکان بی‌دفاع غزه توسط ارتش صهیونیستی با حمایت ایالات‌متحده وارد چهارمین هفته شد و بالاخره نطق برنده جایزه صلح نوبل باز شد اما نه برای محکومیت جنایات جنگی صهیونیست‌ها بلکه برای افزایش فشارها علیه ایران! البته نباید از مواضع دیکته شده نرگس‌محمدی تعجب کرد چراکه اساساً تعلق چنین جایزه‌ای به او با حمایت لابی‌های بین‌المللی بهایی و صهیونیستی صورت گرفته است، ضمن اینکه او پیشتر نیز از اعدام اعضای داعش در ایران انتقاد و جایزه ادعایی خود را نیز تقدیم اعضای فرقه جاسوس بهائیت کرده بود!
به تعبیر دیگر، این سکوت چند هفته‌ای محمدی در قبال جنایات اشغالگران در غزه، درکنار این نامه ضدایرانی او از زندانی که مدعی است حقوقش در آنجا نقض شده، هیچ معنا و دلالتی جز سیاسی و ابزاری بودن این جایزه نمی‌تواند داشته باشد؛ ابزاری که در بزنگاه‌ها به‌کار گرفته می‌شود و چه زمانی بهتر از هنگامه فراگیر شدن خشم بین‌المللی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی؟
نرگس‌محمدی در پیامی که از زندان برای دبیرکل سازمان‌ملل ارسال کرده، با تکرار ادعاهای جریان‌ها و رسانه‌های صهیونیستی و ضدایرانی مدعی شده جمهوری اسلامی صلاحیت ریاست بر مجمع اجتماعی شورای حقوق‌ بشر سازمان‌ملل را ندارد.
شایان ذکر است اغلب جریان‌های ضدایرانی، از رسانه‌های وابسته به دولت‌های متخاصم تا سازمان منافقین، تجزیه‌طلبان و بهائیان به‌طور گسترده خبرنامه نگاری محمدی به دبیرکل سازمان ملل را پوشش دادند اما منتقدان بر کاسبکارانه و وطن‌فروشانه بودن چنین اقدامی در چنین موقعیتی تأکید کردند. گفتنی است پیش از این «ایران» از اهداف سیاسی و ضدامنیتی اعطای «صلح نوبل» به نرگس‌محمدی و ارتباطات ارگانیک خود و  برخی اقوام اش با گروهک منافقین و بیت‌العدل بهایی مستقر در فلسطین اشغالی گزارش داده بود.

بلندگوی رژیم کودک‌کش
حامی کودکان شد!
 خبر دیگر اینکه، شبکه تروریستی ایران اینترنشنال در «خبری فوری» مدعی شد یک کودک صهیونیست بر اثر صدای آژیر دچار ایست قلبی شد. این شبکه وابسته به سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی درحالی این خبر را منتشر کرده که درباره کشته شدن نزدیک به 4000 کودک از میان آمار 8000 نفری شهدای غزه تاکنون سکوت کرده است.
 ایران اینترنشنال از ابتدای تأسیس تاکنون بارها معیارهای حرفه‌ای و اخلاقی خبررسانی را زیرپا گذاشته و چندین بار از سوی طیف‌های مختلف ضدانقلاب مورد انتقاد قرار گرفته و بایکوت شده است. از تریبون دادن به نیروهای تجزیه‌طلب مسلح و پوشش نشست منافقین تا انتشار اخبار کاذب و جعلی مانند اعلام خبر پناهندگی مسئولان جمهوری اسلامی به ونزوئلا در قالب‌هایی مانند «خبر اختصاصی» و «خبر فوری» و استفاده از اطلاعات گمراه کننده باعث شده منتقدان نام موساد اینترنشنال را برای این شبکه تلویزیونی انتخاب کنند.

انهدام 2 شبکه
اخلال در نظام اقتصادی
 دست آخر اینکه، اعضای اصلی دو شبکه سازمان‌یافته اخلال در نظام اقتصادی و توزیع آرد در استان کرمانشاه توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمانشاه دستگیر شدند. به گزارش فارس، اعضای اصلی این دو شبکه‌ که به‌صورت سازمان‌یافته در نظام اقتصادی اخلال ایجاد کرده بودند، پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شدند. سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان طی یک عملیات اطلاعاتی چند محموله آرد گندم یارانه‌ای را به میزان 8 هزار تن، معادل 200 هزار کیسه  که ارزش ریالی آن 1500 میلیارد ریال است از این شبکه‌های سازمان‌یافته ضبط کردند.
فعالیت اخلالگرانه این دو شبکه با استفاده غیرقانونی کالاهای اساسی و کسب مال نامشروع از این کالای یارانه‌ای، باعث کاهش ساعت کاری خبازی‌ها، افزایش صف خرید نان و نارضایتی عمومی شده بود که به همت دلاوران گمنام، دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی