صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هفده - ۱۰ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هفده - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۵

مرور

اعتراض وزیر بهداشت
به سکوت اجلاس منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت
در برابر جنایات غزه
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عدم صدور قطعنامه محکومیت حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان توسط سازمان جهانی بهداشت ابراز ناخرسندی کرد.
به گزارش ایرنا، بهرام عین‌اللهی در بخشی از پاسخ به نامه قدردانی دکتر المنظری، مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت درخصوص حضور ایران در هفتادمین اجلاس منطقه‌ای این سازمان، ضمن تشکر، نوشت: برگزاری هفتادمین اجلاس کمیته منطقه‌ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت یکی از پربارترین اجلاس کمیته منطقه‌ای بود، اما از سوی دیگر، زمان مناسبی بود که قطعنامه‌ای مبنی بر پایان دادن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و زیرساخت‌های غزه و ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم بی‌گناه فلسطین صادر می‌شد.

وزیر آموزش و پرورش:
مدارس پاکدشت ۱۰ هزار دانش‌آموز اتباع دارند
وزیرآموزش و پرورش با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در پاکدشت گفت: ۱۰ هزار دانش‌آموز اتباع در این شهرستان تحصیل می‌کنند و انتظار داریم کمیساریای عالی پناهندگان در ساخت مدرسه کمک کند.
به گزارش مهر، رضا مراد صحرایی دیروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از هشت مدرسه نوساز در پاکدشت اظهار کرد: فضای آموزشی در این منطقه از ۲ متر و ۷۵ سانتی‌متر به ۳ متر و ۳۱ سانتی‌متر رسیده تا دانش‌آموزان بهتر و در محیط مناسب‌تری تحصیل کنند. هنوز با توجه به رشد دانش‌آموزی در این منطقه به ۷۰ مدرسه دیگر نیاز داریم.

جستجو
آرشیو تاریخی