هشدار پلیس فتا به مؤدیان مالیاتی

گروه حوادث /   پیامک ارسالی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور برای مؤدیان مالیاتی، فاقد هرگونه لینک پیوست است.
  سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با اشاره به احتمال سوءاستفاده مجرمان سایبری از نام و اعتبار سازمان‌ها برای رسیدن به هدف مجرمانه خود ضمن هشدار دراین باره اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی کشور در این خصوص باید هشدارهای لازم را به مؤدیان مالیاتی خود بدهد که پیامک ارسالی از سوی این سازمان فاقد لینک پیوست است.
وی افزود: عموم مردم توجه داشته باشند که پیامک ارسالی از سوی مجرمان سایبری با نام و اعتبار سازمان امور مالیاتی دارای لینک پیوست است و از مؤدیان مالیاتی می‌خواهد که به لینک پیوست مراجعه کنند. شهروندان باید توجه داشته باشند که باز کردن این لینک می‌تواند مؤدیان مالیاتی را گرفتار دام کلاهبرداران اینترنتی کند و اطلاعات مالی آنها به سرقت رود. بنابراین به هیچ عنوان لینک پیوست در پیامک‌های ارسالی که به نام سازمان امور مالیاتی ارسال شده است را باز نکنند.
پاشایی در پایان تصریح کرد: به‌منظور بالا بردن امنیت سایبری در جامعه به  سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور که از طریق پیامک با هموطنان در ارتباط هستند، توصیه می‌شود که پیوست‌های رسانه‌ای و افزایش آگاهی شهروندان را در دستور کار خود قرار دهند و هشدارهای لازم را در فواصل زمانی مشخص برای شهروندان ارسال کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی