صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهارده - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهارده - ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر در خبر

ایسنا

 مهنا نیک‌بین، عضو هیأت مدیره انجمن علمی طبیعت‏‌گردی ایران گفت: در حال حاضر گردشگری مسئولانه یک جنبش جهانی در حال رشد است و این جنبش به دنبال ایجاد گردشگری‏ است که به محیط زیست، فرهنگ و مردم محلی احترام بگذارد.

 

ایلنا

ناصر زواری، مدیر پایگاه جهانی بازار تبریز از مرمت و بازسازی گنبدهای فروریخته در بخش‌هایی از این بازار خبرداد که سالیان سال با یونولیت سقف را پوشانده‌اند و گفت: سیم‌های آویزان در بازار نیازمند ساماندهی است و تاکنون این مهم حتی در نیم هکتار از ۲۷ هکتار بازار هم انجام نشده است.

 

ایرنا

علیرضا مزینان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای گرفتار در استخر آب کشاورزی در شمیرانات با تلاش کارشناسان اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش استان، کارکنان و محیطبانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات و با همکاری نیروهای آتش‌نشانی این شهرستان نجات یافته و به زیستگاه‌های طبیعی منطقه بازگشت.

 

میراث آریا

 هادی میرزایی، مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گردشگری را ابزاری مناسب برای مبادلات فرهنگی میان ملت‌ها دانست و گفت: تفکر جهانی شدن و برچیده شدن مرزهای فکری و مادی جز ترویج و تسلط فرهنگی کشورهای غربی حاصلی نداشت.

جستجو
آرشیو تاریخی