صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و یازده - ۰۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و یازده - ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

مدیریت پروژه با یک کلیک

مدیریت پروژه‌ها و نظارت بر عملکرد کارکنان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران شرکت‌های کوچک و بزرگ است چراکه با موفقیت در این زمینه، بازده بالاتری خواهند داشت.
هرچند این کار چندان ساده به نظر نمی‌رسد ولی فعالان حوزه نرم‌افزار و اپلیکیشن‌ها تلاش داشته‌اند تا با ارائه محصولات مناسب، این مدیریت به بهترین و آسان‌ترین شکل ممکن انجام شود. یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه، Asanaاست که می‌توان از آن برای مدیریت تیم‌ها و کنترل روند پیشرفت پروژه استفاده کرد. با استفاده از این اپلیکیشن اعضای تیم متوجه خواهند شد که هر یک چه فعالیتی انجام می‌دهند و وظایف آنها چه زمانی به اتمام خواهد رسید. همچنین اعضای گروه می‌توانند در انجام وظایف به یکدیگر کمک کنند. شما می‌توانید همه جزئیات پروژه را در اپلیکیشن وارد کنید و به محیطی دسترسی داشته باشید که حتی نیروهای دورکار هم از کوچک‌ترین جزئیات پروژه آگاهی داشته باشند. درواقع اپلیکیشن Asana کمک می‌کند در هر لحظه به اجزای تیم دسترسی داشته و روند پیشرفت پروژه را مدیریت کنید.
 با این اپلیکیشن می‌توانید از هرمکانی به کارهای خود رسیدگی کنید. چه درحال آماده شدن برای یک جلسه باشید و چه در صف خرید قهوه، با Asana می‌توانید به سرعت به وظایف، اخطارها و ایده‌های خود رسیدگی کنید. با همکاران خود درارتباط باشید، وظایف و پروژه‌های کاری را سازماندهی کنید یا به مدیریت فهرست وظایف روزانه خود بپردازید. در هر مکانی که هستید، می‌توانید برای هر یک از وظایف کامنت گذاشته و در آن به ارائه راهنمایی یا طرح پرسش راجع ‌به وظیفه موردنظر بپردازید.
همچنین می‌توانید در بخش کارها، اخطارها، ایده‌ها و درخواست‌ها وظایف را تعریف و جزئیات و فایل‌های هر وظیفه را به آن اضافه کنید.
یکی از قابلیت‌های این اپ این است که نسخه‌های رایانه‌ای و موبایلی Asana به یکدیگر متصل می‌شوند بنابراین تغییراتی که ازطریق برنامه موبایلی Asana اعمال شوند، بلافاصله در رایانه نیز نمایش داده می‌شوند.
ازسوی دیگر حتی اگر اینترنت شما قطع باشد هم می‌توانید به صورت آفلاین، کارهایی مانند تعریف وظایف را انجام دهید و با وصل شدن اینترنت، شاهد اعمال شدن این تغییرات باشید. این اپ برای گوشی‌های اندرویدی و ios ارائه شده و کاربران هردونوع سیستم عامل می‌توانند از آن استفاده کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی