صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و ده - ۰۲ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و ده - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

خرده خبر

مردان فضای عکس زنان را پر کردند
سایت فدراسیون فوتبال تصاویری از مراسم بدرقه تیم ملی زنان ایران برای حضور در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس منتشر کرد. حرکتی خوب و البته مسبوق به سابقه که در این‌گونه اعزام‌ها مرسوم است. نکته‌ای که در این میان مستتر باقی ماند و اندکی خاک فراموشی خورد، عکس دسته‌جمعی مدیران فدراسیون فوتبال با اعضای تیم ملی زنان است. یعنی در جایی که باید تصاویر بازیکنان و مربیان این تیم در مرکز توجه قرار بگیرد، این چهره‌های مردانه فدراسیون فوتبال هستند که بیشتر به چشم می‌آیند و البته توی ذوق هم می‌زنند. دلیل این بی‌سلیقگی آشکار بر ما پوشیده است؛ چون اگر قرار بود عکس یادگاری از این سفر مهم در آرشیو فوتبال کشور ثبت و ضبط شود، این مردان هستند که بی‌دلیل تمام زوایا و کادر عکس را اشغال کرده‌اند و خانم‌ها در حاشیه آن قرار گرفته‌اند!


چترنور: نیاز به حمایت بیشتر داریم
تیم ملی فوتبال زنان ایران فردا در اولین مسابقه مرحله دوم انتخابی المپیک به مصاف استرالیا می‌رود.افسانه چترنور، بازیکن تیم ملی می‌گوید: «ما سه بازی سخت داریم که اولین بازی ما برابر استرالیا است. بازی سختی در پیش داریم. استرالیا در جهان چهارم است اما تلاش می‌کنیم آن چیزی که کادر فنی از ما انتظار دارد،انجام بدهیم.»او در ادامه تأکید می‌کند: «ما در گروه سختی هستیم و انتظار حمایت بیشتری داریم. ما دو ماه اردو نداشتیم و این کار را برای ما سخت کرده بود. برخی بازیکنان در تیم‌های خودشان تمرین می‌کردند و این باعث می‌شود خیلی هماهنگ نباشیم. در این اردو دو بازی تدارکاتی داشتیم تا هماهنگ‌تر بشویم. این تیم نیاز به حمایت بیشتری دارد.»


صعود وفایی به جدول اصلی مسابقات ایرلند
حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران به جدول اصلی مسابقات ایرلند شمالی صعود کرد. در جریان مسابقات انتخابی اسنوکر آزاد ایرلند شمالی وفایی به مصاف مارک جویس رفت و موفق شد با نتیجه4 بر یک حریفش را شکست دهد و به مرحله بعدی و اصلی راه پیدا کند. وفایی در مرحله اصلی این مسابقات به مصاف آنتون کازاکف از اوکراین می‌رود.مجموع جوایز این مسابقات ۴۲۷ هزار پوند تخمین زده شده است. نفر اول این مسابقات ۸۰ هزار پوند و نفر دوم ۳۵ هزار پوند برنده خواهد شد.


لیگ را پرتماشاگر کنید
نشست هماهنگی ناظران سازمان لیگ در سالن پارسه هتل المپیک برگزار شد.جلسه‌ای که با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، واحدپور دبیر سازمان لیگ،  سلیمیان رئیس کمیته داوران و باقری رئیس کمیته آموزش داوران فدراسیون و ۷۵ ناظر برگزار شد.جواد داوری در ابتدای نشست با تشکر از ناظران گفت: «عملکرد شما در هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات می‌تواند کمک زیادی برای رسیدن به هدف باشد و به همین دلیل کار ناظران حساس و مهم است و نقش بسزایی در برگزاری مسابقات دارد.» واحدپور دبیر سازمان لیگ در ادامه به چگونگی مسابقات لیگ برتر و به مشکلات این رقابت‌ها در سال گذشته اشاره کرد و گفت: «این مشکلات بر اساس گزارش ناظران در رقابت‌های سال گذشته جمع‌بندی شده و امسال باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا مشکلات نسبت به گذشته کمتر باشد.مسابقات امسال باید به نحوی برگزار شود که ضمن رعایت تمام دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها، بازیکنان و تماشاگران از تماشای لیگ برتر لذت ببرند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی