صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نه - ۰۱ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نه - ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر در خبر

ایرنا

حسن اکبری، معاون محیط‌‌زیست طبیعی و تنوع‌زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست بااشاره به اینکه سایت یوزهای توران همیشه برقرار خواهد بود، گفت: درصورتی که روند تکثیر در سایت توران موفقیت‌آمیز باشد و تعداد توله‌ها افزایش یابد، مکان دیگری برای ایجاد سایت جدید تعیین خواهد شد.

 

مهر

سیدامیر سلیمانی رباطی، مسئول میراث فرهنگی بشرویه گفت: اقتصاد فرهنگی در پی حراست از مواریث فرهنگی رشد پیدا می‌کند و از این جهت تاکنون ۶۰ بنای تاریخی در بشرویه مرمت شده است.

 

ایلنا

میثم فلاح، سرپرست فصل دوم بررسی و شناسایی دستکندهای کافرکلی شهرستان آمل گفت: دومین فصل بررسی و شناسایی فضاهای دست‌کند شهرستان آمل که به‌نام کافرکلی شناخته می‌شوند با مجوز پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به انجام رسید و طی آن ۱۹ اثر شناسایی و بررسی شد.

 

ایسنا

حمزه عشوری، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان با بیان اینکه جمع‌آوری گیاه مهاجم سنبل آبی به تنهایی توسط محیط‌زیست امکان‌پذیر نیست، تأکید کرد: مشارکت اجتماعی و همکاری تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها برای ریشه‌کنی سنبل آبی نیاز است.

 

ایرنا

 سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با انتشار توئیتی نوشت: دنیا به هفت هزار سال سخت‌کوشی و هنر همزیستی در میان صخره‌های سخت (کندوان)، سر تعظیم فرود آورد.

 

ایلنا

یاسر رهبردین، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال آبی گذشته (مهر ۱۴۰۱ تا شهریور ۱۴۰۲) نزدیک به یک میلیارد متر مکعب از حقابه محیط‌زیستی دریاچه ارومیه تخصیص یافت، گفت: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، قرار است از آبان‌ماه شاهد وقوع بارش‌های مؤثری در حوضه آبریز دریاچه ارومیه باشیم و بر این مبنا، وزارت نیرو قول داده است که در سال آبی جاری، رهاسازی آب به سمت دریاچه را زودتر از همیشه آغاز کند.

جستجو
آرشیو تاریخی