صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشت - ۳۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشت - ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان:

حاکمان غربی شریک کشتارهای صهیونیست‌ها در غزه هستند

هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با تأکید بر آمادگی مقاومت در تمامی جبهه‌ها اعلام کرد که آینده غزه و فلسطین ساخته نیروهای دلاور مقاومت خواهد بود.
به گزارش سایت العهد، این مقام حزب‌الله در مراسم بزرگداشت شهدا در جنوب لبنان با اشاره به حضور قدرتمند حزب‌الله در تمامی جبهه‌ها با موشک و سلاح‌های خود گفت:«جهان غرب برای دفاع از اسرائیل شتافت چون احساس می‌کند این رژیم به خطر افتاده است.»
وی خاطرنشان کرد:«در قاموس مقاومت حتی یک روز اقدام روانی یا احساسی وجود ندارد بلکه واکنش‌ها همواره به اشغالگری و بازتابی از گرایش ملی و شناختی بوده است. دشمن هنوز سرزمین ما را در اشغال داشته و ماهیت ما را تهدید می‌کند و همچنان در فکر گرفتن انتقام شکست خود در سال 2006 است. ما در مقاومت همواره در چهارچوب حق و دفاع از سرزمین، میهن و مقدسات‌مان مبارزه می‌کنیم و مبارزه امروز ما برای یک مسأله بحق و برای دفاع از میهن است. آنچه امروز در غزه در حال وقوع است تنها به غزه و فلسطین مربوط نیست.»
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با شریک دانستن غرب در کشتارهایی که رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین داشته است، افزود:«رویکرد انتقامی که حکام غربی دارند باعث شده آنها برای نابودی ملت‌ها آماده باشند. امریکا، کشورهای اروپایی و غربی کشور نیستند بلکه گروه‌ها و مافیاهای کشتار هستند، اما مردم غزه امروز با صبر و مقاومت خود این پاسخ مناسب را دادند که هرگز مقاومت را رها نخواهند کرد. نیروهای مقاومت در این منطقه دست به اسلحه بوده و برای نبرد تا آخر راه آماده هستند. کشتارها در غزه همبستگی ملت‌های اسلامی و عربی و باور آنها به مقاومت را افزایش خواهد داد.» وی در پایان تأکید کرد:«آینده‌ای که در غزه و فلسطین ساخته خواهد شد ساخته دست نیروهای دلاور مقاومت است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی