خدمت رسانی به دانش آموزان کم بضاعت به جای حبس

گروه حوادث/ رئیس دادگاه بخش انزل در آذربایجان‌غربی، سه محکوم را به جای زندان به مجازات جایگزین حبس از جمله انجام خدمات عمومی رایگان به دانش‌آموزان کم‌بضاعت محکوم کرد.
 ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در ادامه روند صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان، احد قره‌باغلو، رئیس دادگاه بخش انزل با احراز شرایط قانونی، متهم یک پرونده را به جای ۸ ماه حبس به انجام خدمات عمومی رایگان از نوع مساعدت و کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت با اولویت فرزندانی که پدر و مادران آنها جدا از یکدیگر زندگی می‌کنند، از طریق تهیه لوازم‌التحریر ایرانی مجموعاً به ارزش ۵۰ میلیون ریال مکلف کرد.
وی افزود: در حکمی دیگر، متهم پرونده به انجام خدمات عمومی رایگان از طریق تأمین بخشی از هزینه ایمن‌سازی سالن ورزشی آموزش و پرورش بخش انزل به‌عنوان نهاد پذیرنده مجموعاً به ارزش ۷۰ میلیون ریال جایگزین از یک سال حبس تعزیری مکلف شده است. رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در حکمی دیگر، متهم پرونده مکلف است به جای ۵ ماه حبس، خدمات عمومی رایگان از نوع مساعدت و کمک به رفع کمبود‌ها و ضروریات یکی از مدارس بخش انزل را با تشخیص رئیس آموزش و پرورش انزل به‌عنوان نهاد پذیرنده مجموعاً به ارزش ۳۵ میلیون ریال ارائه کند.
جستجو
آرشیو تاریخی