صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنج - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنج - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

مرور

4 میلیون قوطی شیرخشک در دو هفته آینده توزیع می‌شود
مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در دو هفته آینده حدود چهار میلیون قوطی شیرخشک از طریق واردات تأمین و پس از انجام آزمایشات بسرعت در بازار و داروخانه‌ها توزیع و به مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.
 به گزارش فارس، سجاد اسماعیلی، مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان غذا و دارو درخصوص اقدامات این سازمان در زمینه تأمین شیرخشک‌های عادی یا رگولار گفت: سازمان غذا و دارو در شش ماه گذشته اقدامات اساسی از جمله بازدیدهای میدانی از کارخانه‌های تولید شیرخشک، گمرک و شرکت‌های پخش‌شیرخشک انجام داده است.
 برنامه توزیع این ماده غذایی طی بخشنامه‌ای به تمام معاونت‌های غذا و دارو ابلاغ شده است و معاونت‌ها موظف به نظارت و رصد میدانی هستند. علاوه برآن به تمام شرکت‌های توزیع کننده، بخشنامه‌ای ابلاغ شده است که براساس آن حتی در روزهای تعطیل هم موظف به توزیع و پخش شیرخشک هستند.  
اسماعیلی  تصریح کرد: این اقدامات باعث شده است که ما مشکل حاد و بحرانی در زمینه تأمین شیرخشک نداشته باشیم. همچنین تولیدکنندگان با جدیت وارد عرصه شده‌اند و میزان تولیدات خود را افزایش داده‌اند.

 
راه‌اندازی سامانه «مسیر» برای مدیریت خدمات مشاوره خانواده
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از فعال‌سازی سامانه مدیریت خدمات مشاوره خانواده قوه قضائیه در 8 شهرستان استان تهران خبر داد.
به گزارش فارس، ابوالفضل نیکوکار در نشستی که در مجتمع قضایی خانواده یک با حضور سرپرست مجتمع و قضات خانواده برگزار شد، گفت: سامانه «مسیر» در شهرستانهای ری، شهریار، دماوند، ملارد، رباط کریم، پاکدشت، ورامین و قرچک با پیگیری‌های این معاونت در مهرماه سال‌جاری فعال‌سازی خواهد شد. وی گفت: تعداد مراکز ملاقات فرزندان طلاق با همکاری شهرداری تهران افزایش یافت.

جستجو
آرشیو تاریخی