اخبار فوتبال

هفته ششم لیگ برتر امروز آغاز می‌شود
رحمتی  به اراکی ها رسید
هفته ششم لیگ برتر فوتبال، امروز با انجام یک دیدار آغاز می‌شود که طی آن نساجی از ساعت 18 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، میزبان آلومینیوم است. نکته جالب و مهم این دیدار، تقابل سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی با تیم فصل گذشته اش است. مربی ای که همراه با خود تعداد زیادی از بازیکنان آلومینیوم را هم به آورد. تیم شهر خسته که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، در حالی در این بازی به میدان می‌رود که در آخرین بازی‌اش 1-0 به ملوان باخت و حالا با پنج امتیاز روی پله دهم است. این در حالی است که شاگردان مجتبی حسینی با یک مسابقه بیشتر نسبت به نساجی 9 امتیازی هستند و روی پله هفتم جدول قرار دارند. البته ایرالکو هم دو باخت متوالی در لیگ برتر داشته که آخرین آن با شکست 4-0 برابر تراکتور به دست آمد و حالا باید دید تقابل امروز این دو تیم چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

1800 بلیت برای بانوان استقلالی
استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، جمعه ۲۸ مهر، از ساعت ۱۸ میزبان هوادار است. علاقه‌مندان برای خرید بلیت این دیدار، به سامانه footballeticket.ir مراجعه کنند. این دیدار با حضور ۲۵ هزار هوادار آقا و ۱۸۰۰ هوادار خانم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و به این ترتیب هواداران خانم استقلالی هم می‌توانند دیدار تیم مورد علاقه‌شان را تماشا کنند.

عجله اینتر برای شکار طارمی
نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد: سران باشگاه اینتر برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو وارد عمل شدند تا این ستاره ایرانی را در ژانویه به خدمت بگیرند. اینتری‌ها می‌دانند رقیب سنتی‌شان یعنی میلان در حال اقداماتی برای جذب طارمی در زمستان است و به همین خاطر به اقدامات خود برای جذب این بازیکن ایرانی سرعت دادند. قرارداد طارمی با پورتو تابستان آینده به پایان می‌رسد و اینتر برای جذب این مهاجم ایرانی در زمستان باید کمتر از 10 میلیون یورو پرداخت کند به همین خاطر گزینه ارزان و مناسبی است.
 
اعتراض پرسپولیس در استیناف
کمیته انضباطی هفته گذشته به دلیل تخلف باشگاه پرسپولیس از قوانین نقل و انتقالات در پرونده گئورگی گولسیانی یک امتیاز از این تیم کسر کرد. در این شرایط، تیم حقوقی باشگاه با تکمیل مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض خود به رأی صادره برای بررسی در کمیته استیناف را تقدیم فدراسیون فوتبال کرد.
 
برنامه درآمدزایی از مسی در چین
شبکه «فرانس پرس» خبر داد: باشگاه اینتر میامی برای درآمدزایی از طریق لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی و قهرمان جام جهانی 2022 دست به کار شد. طبق گزارش‌های رسیده، اینتر میامی قصد دارد ماه آینده میلادی راهی چین شود تا دو بازی دوستانه در این کشور با حضور تماشاگران چینی برگزار کند. هدف اصلی باشگاه امریکایی از این سفر درآمدزایی از طریق لیونل مسی، دارنده 7 توپ طلای بهترین بازیکن دنیاست. چین با توجه به جمعیت زیادش می‌تواند درآمد اسپانسری خوبی برای باشگاه اینتر میامی داشته باشد. مسی تابستان گذشته بعد از جدایی از پاری سن ژرمن راهی اینتر میامی شد. این تیم هفته گذشته از راهیابی به مرحله پلی آف MLS بازماند به همین خاطر 4 ماه هیچ بازی رسمی نخواهد داشت.
 
گاوی بالاتر از ژاوی و راموس
گاوی ستاره 19‌ساله بارسلونا این روزها در تیم ملی اسپانیا خوش می‌درخشد و در حال شکستن رکورد اسطوره‌های فوتبال این کشور است. او با این سن پایین 25 بازی برای ماتادورها انجام داده که بسیاری از اساطیر فوتبال اسپانیا نتوانستند در چنین سنی این تعداد بازی را برای تیم ملی انجام دهند. با نگاه به آمار سرخیو راموس، مدافع اسطوره‌ای رئال و اسپانیا او در 19 سالگی فقط سه بازی ملی انجام داده بود و ژاوی، اینیسیتا و بوسکتس، کاپیتان‌های سابق بارسلونا و ستاره سابق اسپانیا هم در 19 سالگی هیچ بازی ملی نداشتند.

دلیل صورتجلسه استقلالی‌ها چه بود؟
طی روزهای گذشته، انتشار یک صورتجلسه با مصوبه هیأت مدیره مبنی بر برکناری جواد نکونام از استقلال، حواشی زیادی را برای آبی‌های تهران به وجود آورد که با واکنش سریع این باشگاه مواجه شد و علی خطیر مدیرعامل آبی‌ها با بیان اینکه برخی قصد حاشیه‌سازی دارند، اعلام کرد اگر روزی نکونام بخواهد از استقلال برود، او قبل از این مربی، این باشگاه را ترک خواهد داد. اما به گزارش فارس، براساس پیگیری‌ها مشخص شد برخی اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه از ابتدا مخالف برکناری نکونام بودند و تمایل به تعامل با سرمربی استقلال داشتند که اصرار به این موضوع، در نهایت منجر به این مصوبه شد.

جستجو
آرشیو تاریخی