صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهار - ۲۵ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهار - ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر در خبر

ایسنا

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر آمادگی عوامل خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش‌های سال‌جاری از لایروبی ۷۰۰ کیلومتر شبکه اصلی جمع‌آوری آب‌های سطحی در تهران خبر داد.

 

ایرنا

 علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با توجه به پیوندهای فرهنگی تاریخی ایران و ازبکستان، دیدار وزیران گردشگری دو کشور فرصت مغتنمی برای بررسی راه‌های توسعه روابط گردشگری دو ملت خواهد بود.

 

مهر

شهاب طلایی، مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری بناهای تاریخی و فرهنگی، از برگزاری جلسات مزایده بناهای تاریخی در استان‌ها خبر داد و گفت: به‌تازگی در مراسم مزایده‌ای که در شهر اصفهان برگزار شد، ۱۹ بنا به مزایده گذاشته شد که از این تعداد ۱۷ بنا به سرمایه‌گذار تحویل داده شد تا بتوانند مطابق با کاربری مناسب، مرمت و احیا کرده و به بهره‌برداری برسانند.

 

ایسنا

حسین رضایی، کارشناس گردشگری با بیان اینکه برای توسعه گردشگری باید گردشگری مذهبی و زیارتی را در کنار گردشگری سلامت در دستور کار برنامه هفتم در اولویت قرار دهیم، گفت: باید نگاهمان را به شهرهای مذهبی فراملی کنیم و با ایجاد تورهای مناسب‌ بستر حضور مسلمانان را در آن فراهم کنیم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی