صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و دو - ۲۳ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و دو - ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

گل‌محمدی: قراردادی با پرسپولیس ندارم

یحیـــــــــــــــــــی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که بعد از برتری تیمش برابر گل‌گهر در هفته هفتم لیگ برتر به خاطر برخی‌ اختلافات با مدیران باشگاه پرسپولیس در تمرینات این تیم حضور نیافته بود، بعد از سفر به دوبی و بازگشت به تهران، عصر دیروز در محل تمرین تیمش حضور یافت و تمرین دیروز سرخپوشان پایتخت هم با تصمیم او از صبح به بعدازظهر موکول شد.  گل محمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس، در خصوص وضعیتش به خبرنگاران گفت: «همان طور که در جریان هستید، چند روز پیش نامه فسخ قراردادم را به باشگاه دادم. دو روز بعد آقایان تازه در جلسه هیأت مدیره مطرح کردند. عملاً قراردادی با باشگاه ندارم. درست است به فدراسیون نرفتم فسخ کنم ولی با توجه به نامه‌ای که دادم، قراردادی با باشگاه ندارم.»
او ادامه داد: «به خاطر روح مربیگری و وظیفه اخلاقی که داشتم، خودم را موظف کردم بیایم با بچه‌ها صحبت و آنها را متقاعد کنم که تمرین کنند. خدا را شکر از دیروزهم تمرینات ما شروع شده. مشکلی نیست. ان‌شا‌ءالله تصمیمات خوبی گرفته شود. امروز ظاهراً جلسه هیأت مدیره است و باید ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود.
گل محمدی در خصوص اینکه آیا در این جلسه شرکت می‌کند، پاسخ داد: «نه، الان بین من و باشگاه قراردادی وجود ندارد که بخواهم در جلسه هیأت مدیره با آنها صحبت کنم. فسخم را به سازمان لیگ نفرستادم. اگر بخواهم به باشگاه دیگری بروم، این کار را انجام می‌دهم.»
او در مورد اینکه چه تصمیمی برای ادامه همکاری با پرسپولیس دارد، اعلام کرد: «تصمیم من به جلسه هیأت مدیره و اینکه در آن چه تصمیمی گرفته می‌شود، بستگی دارد. بحث خودم نیست. بدقولی‌ها، عدم تعهد به صحبت‌ها و نوشته‌های خودشان و عدم تعهد به قراردادهایی که ما بستیم، باعث شد کار به اینجا کشیده شود و متأسفانه این اتفاقات بیفتد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی