اخبار

انتصاب حجت‌الاسلام اجاق‌نژاد
به تولیت مسجد جمکران

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد را به تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این حکم ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام رحیمیان در دوران خدمت در مسجد مقدس جمکران، خطاب به تولیت جدید تأکید کردند که همه‌ توان برای خدمت به زائران و ارشاد و هدایت فکری آنان به کار گرفته شود.

 

بیانیه دفتر آیت الله سیستانی و دعوت همگانی برای دفاع از غزه

دفتر آیت الله سیستانی با صدور بیانیه ای در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه، اعلام کرد: از همه جهان خواسته می‌شود در مقابل این توحش فجیع بایستند و مانع از گسترش اجرای طرح‌های نیروهای اشغالگر برای آسیب بیشتر به ملت مظلوم فلسطین شوند.متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نوار غزه این روزها شاهد بمباران پیوسته و حملات بی نظیری است که منجر به شهید و مجروح شدن بیش از ۶ هزار غیرنظامی بی گناه، مهاجرت شمار زیادی از منازل خود، تخریب گسترده مناطق مسکونی و بمباران مناطقی شده است که دیگر برای مردم امن نیست. اسرائیل محاصره خفقان آوری شامل آب، غذا، دارو و سایر ضروریات زندگی اعمال کرده و بیشترین آزار و اذیت را نصیب اهالی آن منطقه که قدرت و دفاعی ندارند، کرده است گویا می‌خواهد از آنها انتقام بگیرد و شکست بزرگ و سنگین خود در درگیری‌های اخیر را جبران کند. همچنین دفتر آیت الله سیستانی بیان کرد: این اقدامات در مقابل دیدگان همه جهان رخ می‌دهد و مانع و بازدارنده‌ای وجود ندارد، بلکه برخی از این اقدامات جنایتکارانه حمایت و آن را بهانه و توجیه دفاع از خود می‌دانند.
 از همه جهان خواسته می‌شود در مقابل این توحش فجیع بایستند و مانع از گسترش و اجرای طرح‌های نیروهای اشغالگر برای آسیب بیشتر به ملت مظلوم فلسطین شوند.
در این بیانیه آمده است: پایان دادن به تراژدی این ملت بزرگوار که از هفت دهه گذشته ادامه دارد، برای دستیابی به حقوق مشروع و از بین بردن اشغال و غصب سرزمینشان، تنها راه برقراری امنیت و صلح در این منطقه است و بدون آن مقاومت در برابر تجاوزکاران ادامه خواهد داشت و چرخه خشونت جان‌های بی گناه بیشتری را می‌گیرد.
 دفتر حضرت آیت الله سیستانی  - نجف الاشراف

 

برگزاری   راهپیمایی ضدصهیونیستی در سراسر کشور

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی، در سراسر کشور خبرداد.محمودی گفت: این راهپیمایی در تهران ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه ۲۱ مهر ماه از دو مسیر میدان فردوسی و چهارراه توحید در خیابان آزادی به سوی دانشگاه تهران  برگزار خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی