صفحات
شماره هشت هزار و سیصد - ۲۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

ایران در ایران

همزمان با دومین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت صورت می‌گیرد
شهروندان فارس پای میز خدمت
شیراز- در آستانه سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به فارس، میز خدمت دستگاه‌ها در نقاط مختلف استان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزرا بر پا شده است.
 استان فارس روز پنجشنبه ۲۰و جمعه ۲۱ مهرماه میزبان رئیس جمهور است و در آستانه این رویداد تحرک و جنب و جوش خاصی در گوشه گوشه استان شکل گرفته است.
یکی از برنامه‌های مهم در این سفر برپایی میز خدمت برای در جریان قرارگرفتن مسئولان از دغدغه‌های مردمی است.
در واقع همزمان با دومین سفر هیأت دولت به استان فارس، ستاد ارتباطات مردمی ادارات، تحت عنوان «طرح ملی خدمت رسانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در واحدهای معین شده استانی هر وزارتخانه تشکیل می‌شود.

«ایلام» رتبه نخست نمایشگاه روستا‌آباد را کسب کرد
ایلام- استان ایلام با برپایی ۲ سیاه چادر و عرضه ۱۲۰ محصول سنتی و بومی با برند «عشایر ایلام» و فروش هفت میلیارد ریال محصول، در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستا و عشایر مصلای تهران (روستاآباد) موفق به کسب بیشترین امتیاز از شاخصه‌های این نمایشگاه شد.
«محمدجواد خانزادی» سرپرست امور عشایر ایلام با اعلام این خبر گفت: شاخصه‌هایی نظیر زیبایی غرفه، میزان فروش محصول، تنوع در عرضه تولیدات، بسته‌بندی، شناسنامه محصول، البسه بومی - محلی، برندسازی و جذابیت محصولات از جمله معیارهای انتخاب برترین استان‌ها بود که به ایلام رسید. در پایان نمایشگاه نیز به استان ایلام، تندیس و لوح تقدیر رتبه نخست نمایشگاه اهدا شد.

جستجو
آرشیو تاریخی