خبر در خبر

 کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری رشت گفت: باید آمارهای تولید زباله در شهرها منطبق بر واقعیت و عقلانیت ارائه شود تا بتوان حرکتی کرد، در سفر دکتر رئیسی به استان ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبار جهت ساماندهی پسماند اختصاص یافت که این نشان از اهمیت موضوع دارد و باید جلسات مدیریت پسماند و زباله خروجی کاربردی داشته باشد.
 سعید کیاکجوری، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از پیشگامی بندر نوشهر در اجرای کنوانسیون‌های جلوگیری از آلودگی‌های ناشی از فعالیت کشتی‌ها در دریا خبر داد.
 علیرضا مزینانی، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان تهران گفت: هنوز هیچ‌گونه مجوز محیط‌زیستی برای کارخانه آسفالت سرخه‌حصار صادر نشده، البته شهرداری تهران طرح ارزیابی این کارخانه را به اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان ارائه کرده است.
 حسین یاری، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: امسال ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای پروژه‌های آبخیزداری استان مصوب شده اما تأمین نشده است.
 سحر تاجبخش، رئیس سازمان هواشناسی کشور از برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی فاز دوم سامانه هشدار سیل خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این مناقصه در تلاشیم تا بتوانیم به اطلاعات بیشتری از شرایط دِبی آب رودخانه‌ها در بالادست و مراکز جمعیتی دست یابیم.
 اقبال حمیدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: مهاجرت پرندگان به منابع آبی استان آغاز شده و این مهم در ماه‌های آخر پاییز و اول زمستان به اوج می‌رسد.
 فرحنار رافع، رئیس مرکز ملی فرش ایران از ایجاد کارگزاری‌های تخصصی فرش و ارائه گواهی اصالت و شناسه فرش در کشور خبر داد و گفت: کارگزاری‌های فرش ایجاد کرده‌ایم ولی هنوز یک نفر از کرمان برای دریافت کارگزاری فرش به ما مراجعه نکرده است.
 حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به وضعیت «توران و آذر» در سمنان گفت: این ۲ توله یوز به هیچ عنوان به پردیسان منتقل نمی‌شوند.
 مطهره عابدینی، رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: فرهنگ‌سازی و انسجام فکری و عملی و افزایش مطالبه‌گری مهمترین محور فعالیت و رویکرد ۷۰ خانه‌ محیط زیست هرمزگان است.
 مصطفی ده‌پهلوان، رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی گفت: تنها راه تضمین حفظ میراث‌فرهنگی آموزش کودکان است.
 علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه جشنواره پسته ایران اظهار کرد: این جشنواره ملی نقش مهمی در معرفی پسته و دیگر ظرفیت‌های شهرستان تاریخی دامغان داشته است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی