صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و نه - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و نه - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

اخبار ورزش

اعاده حیثیت کیانی با نقره گرندپری
ناهید کیانی ملی‌پوش وزن منفی 57 کیلوگرم تکواندو، نقره گرندپری چین را برگردن آویخت. ستاره تیم دختران که همین هفته پیش در دور اول بازی‌های آسیایی شکست خورد، حالا در گرندپری بار دیگر از اعتبار خود دفاع کرد. او بعد از یک دور استراحت، فیث دایلون امریکایی را 2-1 شکست داد.در دور دوم چیا لینگ لو دارنده مدال برنز المپیک، دو مدال نقره جهان و نقره بازی‌های آسیایی از چین تایپه را از پیش رو برداشت. کیانی در نیمه نهایی با شکست تاتیانا مینینا روس دارنده نقره المپیک، گردو خاک به پا کرد تا بعد از ناکامی‌های اخیر دوباره به اوج خود برگردد. او در فینال اما 2-1 مقابل اسکایلر پارک از کانادا شکست خورد و به نقره بسنده کرد، البته نقره‌ای که حالا بعد از ناکامی‌های اخیرش خیال همه را تا حدودی راحت کرد.


تعلیق گرایی؛ عاقبت پرتاب بطری
در مبارزه حساسِ محمدرضا‌گرایی با حریف ژاپنی در مرحله مقدماتی وزن 67 کیلوگرم مسابقات جهانی، در حالی که نتیجه مساوی بود، یک بطری آب به تشک پرتاب و مانع از اجرای فن کشتی‌گیر ژاپنی شد. بعد از وقفه کشتی، ژاپنی‌ها محمدعلی‌گرایی برادر بزرگتر محمدرضا را پرتاب‌کننده بطری به تشک معرفی کردند، به این ترتیب محمدعلی‌گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی فعلاً اجازه حضور در مسابقه‌ای را ندارد تا اینکه در مورد اتفاقی که در سالن اشتارک آره‌نا رخ داد، اتحادیه جهانی تشکیل جلسه دهد.


خداحافظی هازارد از فوتبال
ادن هازارد، ستاره بلژیکی و بازیکن سابق چلسی و رئال مادرید، در ۳۲ سالگی از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد. او تابستان امسال به همکاری با کهکشانی‌ها پایان داد و به عنوان بازیکن آزاد گزینه‌های زیادی پیش‌رو داشت اما درنهایت این بازیکن دیروز با انتشار پیامی رسمی به حرفه‌ خود به عنوان فوتبالیست پایان داد.


دوری 4 هفته‌ای سرلک از میادین
پس از مصدومیت یاسین سلمانی در ابتدای دیدار پرسپولیس و گل گهر که منجر به پارگی رباط پای او و از دست دادن ادامه فصل برای این بازیکن شد، میلاد سرلک دیگر هافبک سرخپوشان پایتخت هم در ابتدای نیمه دوم آن مسابقه دچار مصدومیت شد به‌طوری‌که نتوانست به بازی ادامه دهد.
درباره سرلک گفته می‌شود که او دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شده و به همین خاطر فعلاً به درمان مصدومیتش می‌پردازد.
با شرایط به وجود آمده احتمالاً سرلک حدود 4 هفته دور از میادین خواهد بود تا به بهبودی کامل برسد و به همین خاطر احتمالاً بازی‌های پرسپولیس در این چند وقت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست خواهد داد.

جستجو
آرشیو تاریخی