صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

اخبار فوتبال

رده‌بندی باشگاه‌های برتر آسیا
شبکه «اوپتا» رده‌بندی جدید باشگاه‌های فوتبال آسیا را اعلام کرد که در این رده‌بندی باشگاه‌های ایران و عربستان سردمدار فوتبال آسیا شدند. نکته جالب این است که رده‌های اول تا ششم در اختیار دو کشور عربستان و ایران قرار دارد. الهلال، النصر و الاتحاد عربستان به ترتیب تیم‌های اول تا سوم آسیا شدند. پرسپولیس، سپاهان و استقلال هم در رده‌های سوم تا ششم آسیا قرار دارند. پیش از این استقلال بعد از پرسپولیس در رده دوم قرار داشت ولی در این رده‌بندی سپاهان پیشی گرفت.
 

سپاهان پیگیر هوادار متمول
چندی پیش باشگاه سپاهان با طرح یک شکایت از باشگاه پرسپولیس به موضوع نقل و انتقالات و عبور احتمالی این باشگاه از قانون سقف بودجه پرداخت که این موضوع باعث شد تا جلسه‌ای در همین رابطه برگزار شود. به گزارش فارس در این جلسه که به درخواست باشگاه سپاهان برگزار شده بود، به چند مورد اشاره شد اما از آنجایی که مدرک مستندی ارائه نگردیده، باید دید در نهایت چه اتفاقی برای پرسپولیس رخ می‌دهد؟
 

حکم احتمالی AFC برای بازی با الاتحاد
بدر العبید خبرنگار عربستانی اعلام کرد انتظار می‌رود کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم نهایی خود را برای بازی لغو شده میان سپاهان و الاتحاد تا دو هفته آینده اعلام کند. او اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود دیدار الاتحاد و سپاهان مجدداً برگزار شود ولی این بار در ورزشگاه نقش جهان برگزار نخواهد شد بلکه در ورزشگاه دیگری در ایران برگزار می‌شود. همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه سپاهان ایران را جریمه نقدی خواهد کرد.
 

خداحافظی کرار از فوتبال
کرار جاسم، بازیکن عراقی اسبق تراکتور، استقلال و صنعت نفت که در ۳۵ سالگی در حالی‌که برای نفت الاوسط بازی می‌کرد، تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت. در دیدار خداحافظی او پسرش حیدر به جای او وارد زمین شد تا کرار رسماً به دوران حضورش در میادین پایان دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی