صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و هشت - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

اخبار

پارادوچرخه با ترکیب 4 نفره در هانگژو
تیم ملی پارادوچرخه‌سواری با ترکیب چهار نفره در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو شرکت می‌کند. مهدی محمدی، بهروز فرزاد، محمد دلیرحیدرآبادی و رضا رشنو رکابزنانی هستند که این روزها زیر نظر فرهاد عصفوری سرمربی وهمکارش علیرضا مکوندی تمرین می‌کنند تا برای بازی‌های پاراآسیایی آماده شوند.

 
داورزنی میهمان مجمع آسیای میانه
فدراسیون والیبال نپال محمدرضا داورزنی را برای حضور در مجمع سالانه منطقه آسیای مرکزی به کاتماندو دعوت کرد.
مجمع یک روزه  منطقه آسیای مرکزی 16 آبان ماه با حضور رؤسای 14 کشور عضو افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، ایران، قزاقستان، قرقیزستان، مالدیو، نپال، پاکستان، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان  در مجمع سالانه آسیای مرکزی برگزار می‌شود. رئیس فدراسیون والیبال ایران ، عضو درجه یک، میهمان این مجمع است.


تغییر زمان سوپرلیگ بسکتبال
زمان برگزاری دو دیدار از سوپرلیگ به‌دلیل حضور تیم شهرداری گرگان در رقابت‌های غرب آسیا تغییر کرد. با تغییرات انجام‌شده دیدار تیم‌های ذوب‌آهن برابر رعد پدافند، همچنین دیدار ذوب‌آهن و شهرداری گرگان که قرار بود به ترتیب ۴ و ۸ آبان برگزار شود، ۲۴ ساعت زودتر و در تاریخ سوم و هفتم آبان برگزار خواهد شد‌.


برزیل بلیت پاریس را برد
تیم ملی والیبال برزیل، میزبان رقابت‌های انتخابی المپیک، در آخرین شب با شکست ایتالیا، بلیت المپیک 2024 پاریس را از چنگ ایتالیا درآورد؛ در حالی که تا قبل از بازی برزیل با ایتالیا، خیلی‌ها ایتالیا و آلمان را دو تیم صعود کننده به المپیک می‌دانستند، اما برزیل 3-2 برد و سهمیه المپیک را از چنگ ایتالیا درآورد تا با تیم‌های آلمان، امریکا، ژاپن، لهستان و کانادا از حالا مسافر پاریس باشد. اما این همه ماجراها و اتفاقات شب آخر نبود و رنان دال زوتو سرمربی تیم ملی برزیل بعدازاینکه خیالش بابت سهمیه المپیک برزیل راحت شد، استعفا داد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی