صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و پنج - ۱۵ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و پنج - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۴

فضای‌مجازی

اهدای داروی ایرانی به مقامات اماراتی
حسین ابراهیمی، طلبه و فعال فرهنگی در توئیترش نوشت:«قابل توجه اصحاب خودتحقیری، رئیس مجلس در دیداری که با حاکم امارات داشته، دو قلم از داروهای ایرانی را که نشانه پیشرفت پزشکی کم‌نظیر در کشورمان است به ایشان هدیه داده که بن‌زاید پیشنهاد تولید این داروهای ایرانی را در ابوظبی داده است.»


مدرک فوق‌لیسانس جادوگری در دانشگاه بریتانیا
الله‌کرم مشتاقی، کارشناس روابط بین‌الملل ضمن انتشار تصویری از اخبار دوره‌های درسی و مدرک کارشناسی ارشد جادو در دانشگاه‌های نروژ و بریتانیا در توئیترش نوشت:«رشته و واحدهایی درباره مطالعات نینجا، هری پاتر، دیوید بکهام، رابین‌هود، ماجراجویی، روانشناسی حیوانات، دلقک‌شناسی، طراحی دسته گل و... در دانشگاه‌های جهان وجود دارد! اما مثلاً اگر کسی از لزوم راه‌اندازی رشته‌ای با عنوان مطالعات‌محور مقاومت حرف بزند، فکرش را بکنید چه واکنشی خواهد دید.»

فعال بودن بخش ناشنوایان در کتابخانه‌‌های عمومی
مهدی زرافشان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نوشت: در کنار ارائه خدمات به عموم مردم در #کتابخانه‌های عمومی فارغ از هر ویژگی، گروه‌های خاص را هم فراموش نکردیم. حالا در هر استان یک بخش ناشنوایان فعال است و تولید محتوای ویدیویی و کتب ساده‌سازی شده، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی در حال انجام است.

حال خوب با انیمیشن بچه‌زرنگ
میکائیل دیانی، فعال فرهنگی و مستندساز در توئیترش نوشت:«نشستم توی پردیس سینمایی چارسو با بچه‌هام بچه‌زرنگ می‌بینم؛ سالن پر از جمعیت است؛ همه مامان، باباها با بچه‌هاشون اومدند که یه فیلم ببینند حالشون خوب بشه.»

 

نهادینه شدن فرهنگ دلجویی ارزشمند است
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در توئیترش ضمن انتشار ویدیوی عذرخواهی و دلجویی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نوشت:«اقدام مسئولانه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بعد از رفتار غیرقانونی سربازش با یک متهم؛ علاوه بر عزل رئیس کلانتری مربوطه، شخصاً از وی دلجویی می‌کند. رشد و نهادینه شدن این فرهنگ ارزشمند و این رفتار ستودنی است.»

جستجو
آرشیو تاریخی