صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود و سه - ۱۲ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود و سه - ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

شهر پارسی را بسازید

برای بیشتر شهرنشینان، تجربه باغداری و کشاورزی بسیار لذت‌بخش است. شاید در دنیای واقعی نتوان به این رؤیا دست یافت ولی بازی‌سازان ایرانی با ساخت یک بازی جذاب، این امکان را فراهم کرده‌اند. بازی مزرعه‌داری و خانه‌سازی آنلاین «پرسیتی» یا همان «شهر پارسی»، یک بازی مدیریتی در سبک بازی‌های دلچسب و جذاب کشاورزی است که به شما برای بهتر شدن در مهارت‌های مدیریتی کمک می‌کند. اما داستان بازی چیست؟ بعد از مدت‌ها به همراه مشاورتان به سرزمین پدری خود بازگشته‌اید که البته جز خرابه‌ای از‌ آن باقی نمانده و تصمیم می‌گیرید آن را بازسازی کنید. در این بازی عملاً یک شهر با دست شما ساخته می‌شود و می‌توانید با ساختن بیش از 30ساختمان زیبا شهر را گسترش دهید و حکمرانی آن را به
دست بگیرید. در «پرسیتی» که به دلیل سبک خاص ساختمان‌ها و فضای کلی بازی، به بازی شهرسازی به سبک هخامنشیان نیز معروف شده، شما به عنوان گیمر از راه تولید محصولات کشاورزی در مزرعه خود، پول و اعتبار کسب می‌کنید و از آن برای ساخت و توسعه شهرتان بهره می‌گیرید.  در این بازی کاملاً ایرانی، کاروان‌ها و مشتریانی که از کنار مزرعه عبور می‌کنند، خریداران اصلی محصولات کشاورزی شما محسوب می‌شوند و با فروش محصولات به آنها، پول و امتیاز جمع می‌کنید. در این بازی هر چه سطح شما بالاتر رود، امکانات شهرتان نیز گسترش پیدا می‌کند.
 شما همچنین می‌توانید با فروش محصولات خود به همسایه‌ها پولدار شوید و به‌تدریج با ایجاد کارخانه‌های متعدد، بیش از 70محصول متنوع تولید کنید و در جدول رده‌بندی از رقبای خود پیشی بگیرید. این بازی رایگان را می‌توانید از کافه بازار به صورت رایگان دانلود کنید.

 

جستجو
آرشیو تاریخی