از گوشه و کنار ایران

قتل مأمور پلیس به دست دو موتورسوار

دو موتور‌سوار که در یک درگیری مأمور پلیس را به قتل رسانده بودند دستگیر شدند. مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در تشریح ماجرای قتل مأمور پلیس در بوشهر گفت: حوالی ساعت ۲۰ یکشنبه شخصی با موتورسیکلت خود با یک موتور دیگر که دو سرنشین اتباع داشته تصادف می‌کند که این تصادف منجر به درگیری بین دو طرف می‌شود. در جریان این درگیری یکی از اتباع که سلاح سرد با خود به همراه داشته، ضرباتی مهلک و کشنده بر این فرد وارد و از صحنه جرم فرار می‌کند و با وجود تلاش‌های کادر درمان، این فرد جانش را از دست می‌دهد.  بررسی‌های نیروی انتظامی نشان می‌دهد که مقتول از کادر نیروی انتظامی استان بوشهر بوده که در ساعت غیراداری و غیر مأموریتی با لباس شخصی سوار بر موتورسیکلت بوده است. متهمان شناسایی و دستگیر شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 مسمومیت کودک یک‌ساله با پفک سمی

کودک یک‌ساله سرابی که پفک آغشته به مرگ موش را خورده بود با اقدام بموقع امدادگران اورژانس از مرگ نجات یافت. وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: یک خانواده سرابی برای به تله انداختن موش‌های خانه، مقداری پفک را به سم مرگ موش آغشته کردند، اما فرزند یک‌ساله خانواده اقدام به خوردن پفک‌های آغشته به سم مرگ موش کرده و دچار مسمومیت شد. خانواده به محض اطلاع از این حادثه با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند و کارشناسان اورژانس سراب بلافاصله به محل رفتند و کودک مسموم شده با پفک‌های آغشته به سم مرگ موش را بعد از اقدامات درمانی اولیه برای بهبود روند درمان به بیمارستان سراب انتقال دادند و از آنجا برای تکمیل مراحل درمان به یکی از بیمارستان‌های تبریز منتقل شد. سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از والدین خواست تا در این‌گونه موارد کنترل بیشتری روی اعمال کودکان به دلیل کنجکاوی آنها داشته باشند.

3 قتل هولناک در روستای سعیدآباد خوی

مرد خشمگین که در اقدامی هولناک همسر، فرزند و خواهرزاده همسرش را به قتل رسانده بود دستگیر شد.
روز هشتم مهر صدای شلیک‌های پی‌در‌پی در روستای سعید‌آباد خوی باعث وحشت اهالی شد. وقتی موضوع به پلیس اعلام شد در بررسی‌ها کارآگاهان دریافتند مردی 40 ساله همسر دوم خود به همراه دختر 9 ساله‌اش و خواهرزاده همسرش را به قتل رسانده است.
سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه قاتل در ساعات اولیه قتل دستگیر شد، اضافه کرد: علت و انگیزه این قتل، اختلافات خانوادگی بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی