صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نود - ۰۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نود - ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

روی خط هانگژو

تیراندازی بازهم در حسرت مدال
پوریا نوروزیان تیرانداز ملی پوش در فینال تفنگ سه وضعیت مردان، دستش به مدال  نرسید. او که با هشتمی دور مقدماتی فینالیست شده بود، در فینال تفنگ سه وضعیت مردان با  رکورد ۵۸۴.۳۲  وهشتمی حسرت تیراندازی برای مدال بازی‌های آسیایی را ادامه‌دار کرد. مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام هم در این ماده مقامی بهتر از دوازدهمی و بیستمی نگرفت.
 

ناکامی پینگ پنگ بازان در انفرادی
نوشاد عالیمان و امیرحسین هدایی ملی‌پوشان تنیس روی میز از جدول انفرادی بازی‌های آسیایی حذف شدند. بعد از مدال تاریخی ملی پوشان تنیس روی میز در مسابقات تیمی، دو ملی پوش از جدول بازی‌های انفرادی کنار رفتند. امیرحسین هدایی 4-0 مقابل پینگ پنگ باز چین تایپه با رنکینگ 8 جهان شکست خورد، نوشاد عالمیان هم بعد از یک رقابت تنگاتنگ با هاریموتو، نماینده ژاپن با رنکینگ 4 دنیا زورش به حریف نرسید تا 4-2 بازی را واگذار کند.


 استارت اسکیت‌بازان در هانگژو
رقابت اسکیت‌بازان سرعت ایران، بعدازظهر امروز با مسابقه زنان در بازی‌های آسیایی شروع می‌شود. طبق برنامه سیده مهشید کیایی و نهال مقدم رحمانی ساعت 16 و 30 دقیقه در ماده 10 هزار متر استارت می‌زنند و امیر بهزاری بروجنی و آزاد همتی هم ساعت 17 و 5 دقیقه اولین اسکیت‌بازان سرعتی ایران هستند که روی پیست با رقبایشان مسابقه می‌دهند.


گروه کبدی‌بازان مشخص شد
هم‌گروه‌های تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان در هانگژو مشخص شد. کبدی‌بازان که مدافع عنوان قهرمانی هستند، برای تکرار طلا پا به چین گذاشته‌اند. حالا طبق قرعه، مردان با کره‌جنوبی، پاکستان و مالزی و همچنین دختران با بنگلادش و نپال هم‌گروه شده‌اند. رقابت‌های گروهی از دهم مهرماه شروع می‌شود که مردان در اولین بازی باید با پاکستان بازی کنند و دختران به مصاف نپال بروند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی