از گوشه و کنار ایران

دستگیری سارق دلار و طلا در تبریز
سارق مسلح بعد از سرقت ۲۷۴ هزار و ۵۰۰ دلار ارز نقد و ۱,۵ کیلوگرم طلای آب شده به تبریز فرار کرد اما از سوی پلیس دستگیر شد.
 سردارعلی محمدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در تشریح این خبر گفت: با اعلام خبر سرقت مسلحانه 274 هزار و 500 دلار و ۱,۵ کیلوگرم طلا به ارزش کلی 170 میلیارد ریال از یکی از استان‌های کشور و اینکه سارق به تبریز متواری شده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. مأموران با بررسی سرنخ‌ها و تحقیقات گسترده و انجام اقدامات فنی و پلیسی، محل نگهداری اموال سرقتی را در یکی از محلات تبریز شناسایی و آنها را کشف و یک متهم را دستگیرکردند.
 
غرق شدن پسر نوجوان در استخر کشاورزی

پسر نوجوان که همراه برادرش برای جمع‌آوری محصول پسته به باغی در منطقه حسن‌آباد سیرجان رفته بود در استخر آب کشاورزی غرق شد.
مهدی بیگ‌مرادی بخشدار بخش زیدآباد سیرجان درباره این حادثه گفت: این پسر 12 ساله روز یکشنبه به همراه برادرش از روستاهای اطراف برای جمع‌آوری محصول پسته به این محل آمده بودند که پس از کار برای شنا وارد استخر آب کشاورزی شدند. اما برادر بزرگ‌تر از آب خارج و برادر کوچک‌تر در آب استخر غرق شد.
 
مرگ کارگر زیر دستگاه خشک‌کن
یک کارگر کارخانه شالیکوبی بر اثر سقوط دستگاه خشک‌کن روی سرش، جان باخت.به گزارش ایلنا، این کارگر در یک کارخانه شالیکوبی در جاده «کیاکلا»ی مازندران سرگرم کار با دستگاه خشک‌کن بود که ناگهان دستگاه روی سرش سقوط کرد و بشدت مجروح شد. این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.
 
 نوشیدنی مسموم برای رانندگان تاکسی اینترنتی
سارق سابقه‌دار به عنوان مسافر سوار می شد و با خوراندن نوشیدنی مسموم به رانندگان تاکسی اینترنتی از آنها سرقت می‌کرد.سرهنگ «علی تابش‌فرد» فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر سرقت به عنف و زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی، بررسی موضوع در دستورکار تیمی مأموران انتظامی کلانتری۱۱ شهرکرد قرار گرفت. در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ابتدا با گوشی و سیم‌کارت‌های سرقتی تاکسی اینترنتی کرایه کرده و در مسیر تردد با خوراندن نوشیدنی‌های خواب‌آور، اقدام به سرقت از راننده خودرو می‌کند. با تلاش مأموران مشخص شد متهم از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در مشهد بوده است که پس از چند روز دستگیر شد. سارق تاکنون به ۳ فقره زورگیری و یک فقره سرقت منزل در مشهد و ۶ فقره سرقت به عنف از رانندگان خودروهای تاکسی‌های اینترنتی نظیر اسنپ و ماکسیم و تپسی با این شیوه اقرار کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی