پلیس راهور اعلام کرد:

برخورد قانونی با مأمور راهور و راکب موتورسیکلت سنگین

گروه حوادث/ همزمان با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر برخورد نامتعارف یکی از کارکنان پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با راکب موتورسیکلت و پرتاب باتوم به سمت وی، پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در اطلاعیه‌ای از برخورد قانونی با مأمور و راکب متخلف خبر داد.
روز شنبه، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد راکب یک موتورسیکلت سنگین با سرعت در حال عبور از مقابل یک مأمور پلیس راهور است و مأمور در یک لحظه با پرت کردن باتوم خود به سوی وی قصد متوقف کردنش را دارد، اما این اقدام مأمور پلیس با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد. در همین رابطه بلافاصله پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا دستور ویژه‌ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع و شناسایی متخلف یا متخلفان صادر کرد.
در این اطلاعیه تصریح شده است: بررسی‌های اولیه نشان داد که موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک بوده است، همچنین راکب متخلف موتورسیکلت نه تنها به ایست مأمور توجهی نکرده بلکه با حرکات نامتعارف موجب اخلال در نظم عبور و مرور و آسایش شهروندان حاضر در معابر عمومی شده است، اما مأمور حاضر در صحنه برای متوقف کردن موتورسوار متخلف و هنجارشکن مبادرت به اقدام نامتعارف (پرتاب باتوم) کرده است.
در اطلاعیه‌ پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آمده است: پلیس راهور ضمن پایبندی و تأکید بر اجرای دقیق قانون و برخورد قانونی با متخلفان، نه تنها به هیچ عنوان این‌گونه رفتارهای غیرمتعارف را تأیید نمی‌کند بلکه قطعاً با مأمور و راکب متخلف برابر ضوابط، برخورد قانونی خواهد شد و تمام تلاش خود را بکار می‌بندد تا مانع تکرار این نوع رفتارهای نامتعارف شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی