صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و پنج - ۰۱ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و پنج - ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

اخبار

 میثم سعیدی، مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در پرونده شکایت سرمایه‌گذار پروژه پتروشیمی میانکاله از علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، توسط شعبه ۱۰۶۰ رسیدگی به جرایم کارکنان دولت قرار منع تعقیب صادر شد.
   احمد دانایی‌نیا، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان از برگزاری جشنواره‌ انار در روستای جوشقان این شهرستان در روزهای ۲۷ و ۲۸ مهر ماه سال‌جاری خبرداد.
 محمد کرمی، رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی حفاظت محیط زیست استان تهران از رهاسازی ۱۹پرنده شکاری در زیستگاه‌های طبیعی در شرق تهران با حضور جمعی از دوستداران محیط زیست و حیات وحش خبر داد.
 حرمت‌الله رفیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: در ادامه تفاهمنامه‌ای که در خردادماه ۱۴۰۲ در حضور وزیر توسعه اقتصاد روسیه با مجموعه گردشگری قفقاز و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران امضا شد، این هیأت متشکل از تعدادی از آژانس‌های مسافرتی ایران بدون ویزا به کشور روسیه وارد شد و قرار است با سفر در منطقه قفقاز، ظرفیت‌های گردشگری بین ایران و این منطقه بررسی شود.
جستجو
آرشیو تاریخی