صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و چهار - ۳۰ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشتاد و چهار - ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۹

بنگــــاه

آیین خشت‌گذاری مدرسه «شهدای پالایشگاه تهران»
آیین خشت‌گذاری مدرسه 9 کلاسه در روستای گلحصار به‌منظور کمک به افزایش سرانه آموزشی بخش کهریزک در نزدیک‌ترین روستا به پالایشگاه به همت پالایشگاه نفت تهران در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی برگزار شد.
 حامد آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در این مراسم با بیان اینکه این مدرسه با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان در مدت یک سال احداث خواهد شد، اظهار کرد: این مدرسه به نام «شهدای پالایشگاه تهران» نامگذاری شده که در ابتدا این طرح با ۱۵میلیارد ریال شروع شد و به لطف خدا و عنایت شهدا توانستیم این مبلغ را به 105 میلیارد ریال افزایش دهیم. آرمان فر با مقایسه پالایشگاه تهران با دیگر پالایشگاه‌های کشور افزود: پالایشگاه‌های کشور ملزم هستند 20 تا حداکثر 30 درصد فضای صنعتی شان را به فضای سبز اختصاص دهند. وی ادامه داد: پالایشگاه تهران به وسعت470 هکتار، فقط 200 هکتار آن فضای صنعتی می‌باشد. به عبارت دیگر 270 هکتار آن جنگل است و 10 هکتار هم داخل پالایشگاه فضای سبز وجود دارد. مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران یادآور شد: ما دغدغه محیط زیست و آلودگی فضای شهر تهران بویژه شهرری و همسایگان خود را داریم و تلاش می‌کنیم تا شهروند سازمانی خوبی بوده و هوای پاک‌تری داشته باشیم.
آرمان فر در پایان گفت: پالایشگاه نفت تهران آمادگی دارد در تمامی حوزه‌ها اعم از سلامت، ورزش، آموزش و غیره در صورت لزوم از محل مسئولیت‌های اجتماعی به بخش کهریزک و روستاهای مجاور خدمات‌رسانی کند. در ادامه این مراسم هادی بادلی بخشدار کهریزک ضمن قدردانی از شرکت پالایش نفت تهران و تلاش مدیریت در تحقق این امر خداپسندانه با اشاره به فقر سرانه آموزشی در بخش کهریزک، اظهار داشت: احداث بنای این مدرسه 9کلاسه با همت پالایشگاه نفت تهران و همکاری بخشداری کهریزک، دهیاری و شورای اسلامی گلحصار و اداره نوسازی مدارس جهت ارتقای سرانه آموزشی در سطح روستای گلحصار و بخش کهریزک صورت گرفته و امیدواریم در سال تحصیلی آتی با بهترین امکانات و فضای آموزشی در خور شأن پذیرای دانش‌آموزان باشد.

آماده‌سازی 94 دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی به شهروندان اصفهانی
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ۹۴ دستگاه اتوبوس زمینگیر شده، بازسازی و آماده‌سازی و وارد ناوگان این سازمان شده است. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، سیدعباس روحانی با اعلام این خبر گفت: 4 دستگاه اتوبوس دوکابین ۱۸ متری پس از پنج سال توقف به‌دلیل تحریم قطعات، راه‌اندازی، اورهال و وارد ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسرانی اصفهان شده است.
او از ورود 8 دستگاه اتوبوس نو آتروس (ایران خودرو دیزل) به ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسرانی اصفهان خبر داد و افزود: فعالیت در این سازمان به‌صورت شبانه‌روزی و در 3 شیفت است و ساعت کاری شیفت صبح تا ساعت ۱۷ افزایش یافته است. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به برگزاری ۵۸ جلسه برای گزینش یک‌هزار و 718 نفر راننده پایه یک و 2 تصریح کرد: از این تعداد، یک‌هزار و 7 نفر پذیرفته و تعداد ۴۳۳ نفر مشغول به‌کار شدند؛ طی همین مدت ۱۴۷ نفر از رانندگان پایه 2 برای آموزش رانندگی با اتوبوس به آموزشگاه معرفی شدند که از این تعداد ۴۰ نفر تا پایان شهریورماه در خطوط مختلف مشغول به کار خواهند شد.
روحانی گفت، تا پایان مردادماه سال‌جاری ۴۵۰ میلیارد ریال از بودجه یک هزار میلیارد ریالی مربوط به برآورد و هزینه تعمیرات و نگهداری ناوگان پرداخت و مقرر شده است مهرماه مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر نیز پرداخت شود.

جستجو
آرشیو تاریخی