روی خط هانگژو

والیبال با پیروزی بی‌دردسر شروع کرد
تمرین برای پلی آف
تیم ملی والیبال ایران بعداز شروع بی‌دردسر بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، امروز در آخرین روز دور مقدماتی به مصاف بحرین می‌رود. شاگردان بهروز عطایی یک روز بعداز شروع رقابت‌های والیبال، به مصاف نپال رقیب ناشناخته رفتند و در بازی یکساعته مثل آب خوردن با نتیجه 3- صفر و امتیازات 25 - 9، 25 - 15 و 25 - 13 بردند تا با صدرنشینی امروز در آخرین بازی دور مقدماتی مقابل بحرین قرار بگیرند. بازی که اولین مسابقه بین دو تیم بود. تیم ملی والیبال بعداز بازی دستگرمی دیروز، ساعت 10 صبح امروز هم به مصاف بحرین می‌رود. هرچند کار اصلی تیم از پلی آف و احتمالاً بازی با تایلند شروع می‌شود. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال بعداز پیروزی راحت تیمش می‌گوید: «مسابقه‌ تمرینی مقابل نپال داشتیم و بازیکنان فشاری را تحمل نکردند. طبیعی است در این شرایط بازیکنان برابر تیمی مثل نپال، انگیزه کافی برای بازی پرفشار نداشته باشند و راحت بازی کنند، البته خطاهای ما باعث شد آنها هم امتیاز بگیرند.نصف پوئن‌های حریف را خودمان با خطای سرویس به آنها دادیم.» به گفته عطایی کار سخت ایران از مرحله پلی آف شروع می‌شود: «ما به بازیکنان در ست اول تا سوم فرصت دادیم تا آمادگی‌شان را برای مسابقه امروز حفظ کنند. چون بعد از بازی با بحرین، زمان کمتری برای مرحله پلی‌آف داریم، سعی کردیم بازیکنان را خسته نکنیم.»


شاگردان عنایتی امروز مقابل ویتنام
امیدها زنده می‌شود؟
تیم ملی امید ایران از ساعت ۱۵ امروز و در دومین دیدارش در بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف ویتنام می‌رود. شاگردان رضا عنایتی در حالی در این بازی به میدان می‌روند که در اولین دیدارشان در این رقابت‌ها مقابل عربستان به تساوی بدون گل رسیدند و حالا باید با ویتنامی دیدار کنند که در اولین بازی‌اش 4-2 مغولستان را شکست داد. نکته مهم این است که ویتنام و در پنج بازی آخرش متحمل شکست نشده است. با توجه به اینکه عربستان کار سختی مقابل مغولستان ندارد و به راحتی از سد این تیم می‌گذرد، ایران برای عقب نماندن در گروهش باید مقابل ویتنام نتیجه خوبی کسب کند.


دختران قایقران در فینال
رویینگ ایران با صعود به 3 فینال A ، یک نیمه نهایی و یک شانس مجدد بازی‌های آسیایی هانگژو را شروع کرد. قایق دو نفره سبک وزن دختران اول شد؛ هم چنین قایق دونفره سنگین وزن دختران اول شده و راهی فینال A شدند. قایق چهارنفره دختران هم با صعود به فینال A رقابت‌ها روز خوب دختران قایقران را کامل کرد. اما رویینگ دو نفره سنگین مردان در گروه خود دوم شدند تا امروز مجدداً شانس خود را برای حضور در فینال A امتحان کنند. امیرحسین محمودپور هم در رویینگ تک نفره سنگین وزن در جایگاه اول در فینال A پارو خواهد زد.

جستجو
آرشیو تاریخی