صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و نه - ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفتاد و نه - ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

فوتبال ایران

نبیل باهویی به پرسپولیس پیوست
بالاخره و پس از کش و قوس‌های فراوان، پرسپولیس در لحظات آخر نقل و انتقالات آسیایی، مهاجم جدید و خارجی‌اش را جذب کرد و نبیل باهویی بازیکن دورگه سوئدی - مراکشی به این تیم پیوست. باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی نوشت: «باهویی عضو جدید ارتش سرخ شده است.» این بازیکن 188 سانتی متری قرار است تا آخر هفته برای عقد قرارداد به ایران بیاید.
 

تکذیب خبر اخراج سامره
دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه علی سامره دو روزی است در تمرینات استقلال حاضر نشده و دلیل آن هم تصمیم جواد نکونام مبنی بر اخراج این پیشکسوت استقلال از باشگاه است. اما یکی از مدیران باشگاه استقلال ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد سامره در تیم اجرایی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست و مدیر تیم حضور دارد و هرگونه تغییری در استقلال از طریق رسانه رسمی این باشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.


ابعاد جدید یک پرونده در استقلال
پس از انتشار نامه استقلال در خصوص شکایت از دو عضو این باشگاه پیرامون مسأله پاک شدن ایمیل‌های اخطار عزیزبک آمانوف، حرف و حدیث‌های مختلفی مطرح شد. با وجود اینکه به نظر می‌رسد شکایت نامه استقلال با تأیید حجت کریمی سرپرست وقت باشگاه تقدیم دادستان تهران شده اما او از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. کریمی، در این مورد به فارس، گفت: «کسی از طرف من امضا نکرده است. نمی‌دانم امضای چه کسی است اما امضای من نیست.» به این ترتیب ماجرای پرونده آمانوف اکنون ابعاد جدیدتری پیدا کرده و ابهامات این ماجرا بیشتر می‌شوند. در خصوص این شکایتنامه لازم است که نهادهای مربوطه بررسی ویژه‌تری داشته باشند تا مشخص شود فرد یا افرادی که با سربرگ و نام سرپرست باشگاه دست به این اقدام زده‌اند چه هدفی داشته‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی