حوادث جهان

دستگیری زن امریکایی که 14 بار ازدواج کرد
پلیس امریکا از دستگیری یک زن ۳۵ ساله‌ خبر داد که با ۱۴ مرد ازدواج کرده و از حساب بانکی صدها مرد دیگر هم سوء‌استفاده کرده بود. بابی آن فینلی پس از دستگیری به مأموران گفت که به دلیل شکست عشقی مجبور شده ۱۴ بار ازدواج کند و به دلیل مشکلات مالی از مردان درخواست استفاده و برداشت از حساب‌های بانکی‌شان را می‌کرده است.  
این زن ۳۵ ساله در ادامه یادآور شد: من ۹ فرزند دارم و به دلیل اینکه پول‌هایی را که از همسرانم گرفتم در مصارف غیرقانونی خرج کردم، توسط مأموران پلیس دستگیر شدم.
رئیس پلیس ایالت آلابامای امریکا در این باره به شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز، خاطرنشان کرد: این زن تاکنون بیش از یکصد هزار دلار از حساب‌های بانکی مردان مختلف برداشت کرده است. بسیاری از آنان به دلیل حفظ آبروی خود تاکنون علیه این زن شهادت نداده‌اند.
این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: این زن طی دو دهه گذشته با شگردهای مختلف دست به این ازدواج‌ها و برداشت‌های غیرقانونی از حساب بانکی مردان زده است.به طور حتم این زن با اثبات تمامی جرایمش به حبس محکوم می‌شود.
 
2 کشته در تیراندازی امریکا
ظهر شنبه به وقت محلی بر اثر تیراندازی در یک منطقه مسکونی در جنوب شرقی آتلانتای امریکا دست‌کم 2 نفر کشته شدند.
براساس این گزارش، این تیراندازی در بیرون از یک خانه در جاده برونز میل در جنوب شرقی آتلانتا رخ داد و پلیس آتلانتا پس از دریافت گزارش این حادثه به محل وقوع تیراندازی رفت.
 پلیس پس از رسیدن به محل حادثه با پیکر بی‌جان دو مرد روبه‌رو شد. پیکر یکی از قربانیان در جاده و جسد فرد دیگر در ورودی اختصاصی خانه کشف شد.
 پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده اما تاکنون فرد یا افرادی را در این رابطه دستگیر نکرده و هویت قربانیان نیز اعلام نشده است.
 گفته می‌شود آمار بالای تیراندازی‌ها در امریکا موجب اضطراب و ناامنی مردم شده و سال هاست که بحث‌های سیاسی زیادی بر سر موضوع آزادی حمل سلاح در جریان است.

2 کشته در سیل هنگ کنگ
سیل شدید هنگ کنگ بیش از ۱۰۰ مصدوم و دست‌کم دو کشته برجا گذاشته است.
 حوادث مرتبط با بارندگی شدید و سیل ناشی از آن که در ۱۴۰ سال اخیر در این کلانشهر بی‌سابقه بوده طی دو روز اخیر ۱۱۷ نفر را راهی بیمارستان کرده است. بارش‌های پرحجم و شدید که از شب پنج‌شنبه شروع شده منجر به سرازیر شدن سیل در خیابان‌ها، فروشگاه‌ها و ایستگاه‌های مترو شد. در پی این حادثه طبیعی مدارس تعطیل شده و دست‌کم یک خط قطار بسته شده و سایر خطوط هم با تأخیر فعالیت کردند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی