اخبــار

انهدام 9 باند سازمان یافته در سیستان و بلوچستان
گروه حوادث/  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای ۴۸ ساعته ششمین مرحله طرح رعد با انهدام ۹ باند سازمان یافته جرایم و دستگیری ۲هزار و ۳۴۴متهم در اجرای این طرح خبر داد.
سردار «دوستعلی جلیلیان» اظهار کرد: این طرح پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در تمام نقاط سیستان و بلوچستان توسط نیروی انتظامی انجام شد. در اجرای این طرح ۲ هزار و ۳۴۴ متهم دستگیر شدند و ۹ باند سازمان یافته انواع جرایم نیز متلاشی شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به کشور، گفت: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شد تعداد یکهزار و ۷۰۸ نفر از مترددین غیرمجاز را که از مرز گذر کرده و وارد کشور شده بودند دستگیر کند.
وی ادامه داد: مقدار ۲ تن و ۱۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و در این رابطه ۱۳ قاچاقچی و ۴۰ خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر دستگیر شدند.
سردار جلیلیان گفت: ارزش اموال مکشوفه این طرح بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.


کشف 105 قبضه سلاح از یک خانه
گروه حوادث/  فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف ۱۰۵ قبضه سلاح سرد از یک منزل مسکونی در پرند خبر داد.
سرهنگ علی زنگنه دراین‌باره گفت: روز جمعه مأموران کلانتری ۱۷ پرند، از طریق منابع خبری از تهیه قمه و قداره از سوی دو نفر در یکی از منازل مسکونی واقع در این شهر با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
در ادامه نتیجه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و هماهنگی‌های لازم برای اخذ مجوز انجام شد.
مأموران با اجرای عملیاتی پلیسی به این منزل مسکونی رفته و در جریان بازرسی از آن ۱۰۵ قبضه انواع سلاح سرد را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه دو نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: دو متهم دستگیر شده، دارای سوابق کیفری بودند.
این افراد در جریان بازجویی‌ها نیز به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی