فرمانده کل انتظامی کشور:

رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین شکست

گروه حوادث/  فرمانده کل انتظامی کشور از شکسته شدن رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین امسال خبر داد.
سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور صبح دوشنبه در ارتباط ویدیوکنفرانسی با مرزهای شش‌گانه از قرارگاه اربعین که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه در مأموریت اربعین تأکیدات مقام معظم رهبری در اولویت قرار دارد، گفت: طی این مدت تلاش همکاران مجموعه انتظامی فراهم کردن تمام زیرساخت‌ها در راستای سفری ایمن و ارزان برای زائران است. تا ساعت ۷ صبح دوشنبه یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از زائران به کشور بازگشته‌اند و تقریباً عدد بازگشت‌ها نسبت به عدد خروج طی این چند روز رو به افزایش است که امیدواریم همچنان بتوانیم خادمان خوبی برای مردم عزیز و سفر اربعین آنها باشیم.
این مقام ارشد انتظامی به کاهش تصادفات در سفر اربعین اشاره کرد و گفت: با وجود افزایش ۱۱ درصدی زائران، رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین امسال شکسته شد.
سردار رادان به مردم توصیه کرد که به هشدار و توصیه‌های پلیس توجه کنند و حین بازگشت از سفر اربعین بدون خستگی و با حوصله رانندگی کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور همچنین گفت: پیش‌بینی تأمین و ایجاد زیرساخت‌های فنی در مرز، یکی از عوامل اصلی تسهیل در تردد سریع و آسان زوار بود که این زیرساخت‌ها علاوه بر طرف ایرانی در پایانه‌های مرزی طرف عراقی نیز با همکاری و هماهنگی مناسب آنها ایجاد و راه‌اندازی شد که این اقدام منجر به عبور، ورود و خروج زوار در کمترین زمان ممکن شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی