راهاندازی سامانه فروش غیرحضوری میادین میوه و تره بار در دستور کار
شهروندان میتوانند اینترنتی از میادین میوه و تره بار خرید کنند
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از «راهاندازی سامانه فروش میوه و ترهبار غیرحضوری درسطح مناطق»، «احداث و توسعه میادین و بازارچههای میوه و تره بار محلی» و «توسعه روشهای پرداخت الکترونیک» به عنوان تکلیف اختصاصی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران خبر داد. امیر شهرابی میادین میوه و تره بار را سازمانی مهم، استراتژیک و دارای کارکرد ملی در حوزه شهرداری تهران دانست و خاطرنشان کرد: بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران به عنوان مکانهایی ویژه برای عرضه مایحتاج روزانه شهروندان، در زندگی شهری از اهمیت فراوانی برخوردار است. این میادین از جمله سازمانهای در تعامل با مردم است، بنابراین عملکرد این سازمان رابطه مستقیمی با رضایت شهروندان از شهرداری تهران دارد. به طوری که گاهی عدم تعامل یا رفتار ناصحیح یک فروشنده، میتواند به نارضایتی مردم و حتی شکایت از مجموعه شهرداری نیز منجر شود.