از گوشه و کنار ایران

قتل همسر مقابل چشم رهگذران
مرد میانسال به خاطر اختلافات خانوادگی همسرش را با ضربه‌های چاقو در یکی از خیابان‌های شهرستان ماهدشت به قتل رساند.
صبح دوشنبه رهگذران در حالی که از میدان امام خمینی ماهدشت کرج عبور می‌کردند مرد میانسالی را دیدند که یک زن جوان را کتک می‌زد و با چاقو به جانش افتاده بود. بلافاصله موضوع به پلیس اعلام شد و دقایقی بعد مأموران پلیس به محل حادثه رسیدند. مرد میانسال را دستگیر کردند اما مشخص شد، زن جوان که همسرش بوده به قتل رسیده است.
متهم در بازجویی‌ها گفت: من و همسرم 5 فرزند داریم اما او از مدتی قبل شروع به ناسازگاری کرد و بچه‌ها را برداشت و به خانه پدرش رفت بعد هم متوجه شدم با مرد غریبه‌ای ارتباط پنهانی دارد. روز حادثه وقتی داشت به محل کارش می‌رفت راهش را سد کردم و او را با چاقو زدم که به گردنش اصابت کرد و کشته شد.
سرهنگ پیمان گودرزی فرمانده انتظامی کرج با تأیید این خبر گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر بازداشت شده و در اختیار کارآگاهان پلیس قرار دارد.

 8 زن و مرد و کودک در آتش سوختند
 تصادف هولناک نیسان با خودروی سواری در مسیر خنداب - میلاجرد جان هشت مسافر را گرفت.
 سرهنگ «محمد پورشمس» رئیس پلیس راه‌ فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه دوشنبه یک دستگاه پژو ۴۰۵ که هفت سرنشین شامل سه کودک و چهار زن و مرد داشت با یک دستگاه نیسان در جاده خنداب برخورد کرد. در این حادثه هر ۲ خودرو با یکدیگر به صورت شاخ به شاخ برخورد کردند و بلافاصله خودروها دچار آتش‌سوزی شدند. هفت سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ و تک سرنشین نیسان جان خود را از دست دادند.  سرهنگ پورشمس اظهار کرد: علت وقوع این حادثه دلخراش در دست بررسی است و اعلام می‌شود.

دستگیری اوباش اسلامشهر
 فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۵۶ اراذل و اوباش و کشف ۱۱۸ قبضه سلاح سرد خبر داد.
سرهنگ محمدرضا علیزاده در این باره گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسلامشهر و جمع‌آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد و مأموران موفق به دستگیری ۱۵۶ نفر شدند و ۱۱۸ تیغه انواع سلاح سرد نیز از این افراد در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمد آباد مستوفی، شهرک مطهری ، پارک‌ها و بوستان‌ها کشف شد. همچنین ۳۸ خرده فروش مواد مخدر، سارق معابر و اماکن خصوصی و سارق خودرو نیز دستگیر شدند. متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، توزیع مواد مخدر و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان را در پرونده کیفری خود دارند.
 
مرگ کارگر بر اثر برق گرفتگی
یک کارگر حین کار در ساختمان نیمه ساز دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.
به گزارش خبرنگار ایلنا، این کارگر ساختمانی حدوداً ۲۰ساله حین کار در یک پروژه ساختمانی در نیشابور به علت اتصال میلگرد به سیم برق دچار برق‌گرفتگی شده و ناگهان از طبقه سوم به پایین سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
 
انهدام باند سرقت خودرو
 سه سارق حرفه‌ای که با تشکیل یک باند ۱۵ دستگاه خودرو در ارومیه و کرج سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.
سرهنگ صادق شکری رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت. کارآگاهان در نهایت ردپای یک شبکه سه نفره از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آورده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، این افراد را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. متهمان در تحقیقات به ۱۵ فقره سرقت خودرو در شهرهای ارومیه و کرج اعتراف کردند و پنج دستگاه خودروی سرقتی از آنان کشف شد.
 
ریزش دیوار جان کارگر را گرفت
کارگر 61 ساله که در حال تخریب دیوار یک سوله بود بر اثر ریزش ناگهانی دیوار زیر آوار جان باخت.
سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد در تشریح حادثه گفت: این کارگر در محدوده شهرک صنعتی طرق در حال کار بوده که دچار حادثه شد. با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد ۶۱ ساله در حال تخریب یک سوله بوده که به علت ریزش ناگهانی دیوار این کارگر زیر آوار گرفتار شده و به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی