بازداشت راننده تاکسی اینترنتی پس از درگیری با خانم مسافر

گروه حوادث / راننده تاکسی اینترنتی که بر سر روشن کردن کولر با مسافرش درگیر شده بود بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، در روزهای اخیر ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن راننده یک خودرو پراید سفید رنگ را نشان می‌داد که با عصبانیت از خودرواش پیاده شده و به سمت در عقب خودرو رفته و پس از باز کردن در زن جوانی را که روی صندلی عقب نشسته بود به زور بیرون کشیده و وسط خیابان شروع به ضرب و جرح زن مسافر کرد.
 این درگیری که حدود یک دقیقه و 10 ثانیه طول کشید درنهایت با وساطت عابران و رهگذران پایان یافت و راننده سوار بر خودرواش محل را ترک کرد. پس از انتشار این فیلم که با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران مواجه شد روز گذشته فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره این حادثه توضیحاتی ارائه کرد.
سردار عباسعلی محمدیان گفت: روز یکشنبه ۵ شهریور خانم جوانی از محل کار خود به سمت منزل درخواست خودرو اینترنتی کرد. خودرو روبه روی شماره پلاک مشخص در محل حاضر شد و مسافر پس از سوار شدن به خودرو درخواست روشن کردن کولر کرد اما این موضوع باعث تنش لفظی بین راننده و مسافر و به دنبال آن درگیری فیزیکی شد. پس از این حادثه مسافر در تماس با پلیس شکایتی مطرح کرد که در کلانتری ۱۲۷ نارمک ثبت و اقدامات قانونی در این خصوص آغاز و راننده مورد نظر بازداشت شد.
همچنین سردار محمدیان رئیس پلیس تهران بزرگ درباره شایعاتی که در این خصوص منتشر شده، گفت: موضوع اختلاف و درگیری بین راننده و مسافر بر سر روشن کردن کولر بوده و آنچه در فضای مجازی مبنی بر موضوع تذکر حجاب مطرح شده صحت ندارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی