صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و هشت - ۰۷ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و هشت - ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

از گوشه و کنار ایران

کشف دینارهای تقلبی
در چذابه
 فروشنده ارزهای تقلبی با ۵ میلیون دینار جعلی در پایانه مرزی چذابه دستگیر شد.
سرهنگ سیروس دریکوند، رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در بیان جزئیات این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی مستقر در پایانه مرزی چذابه هنگام گشت‌ در منطقه به مردی مشکوک شدند.
در بررسی هویت وی مشخص شد خودش را با هویت جعلی معرفی کرده بنابراین پس از تحقیقات بیشتر و شناسایی هویت واقعی او کارآگاهان دریافتند مرد جوان دارای ۱۰ فقره سوابق کیفری سرقت مسلحانه و عادی است.
 همچنین از وی مبلغ ۵ میلیون دینار عراقی تقلبی نیز کشف و با هماهنگی قضایی بازداشت و برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شد.

قاچاقچیان
160 کیلو مواد را رها کردند
 یک دستگاه خودروی پژو با بیش از 160 کیلو انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در شهر بابک توقیف شد.
سرهنگ«حسن عبدلی» فرمانده انتظامی«شهر بابک» گفت: مأموران پلیس هنگام پایش یکی از محورهای اصلی شهر به یک دستگاه خودروی پژو که با سرعت زیاد در حرکت بود، مشکوک شدند و با تعقیب و ردزنی‌های بعدی، این خودرو را به‌صورت رها شده بین تپه‌های شنی اطراف جاده مشاهده و در بازرسی اولیه آن یک محموله از انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی را کشف کردند.
 این محموله 160 کیلویی مواد مخدر شامل 37 کیلو و 200 گرم شیشه، 23 کیلو و 300 گرم هروئین، 11 کیلو و850 گرم مرفین و بیش از 88 کیلو تریاک بود و مشخص شد خودروی توقیفی نیز سرقتی است. شناسایی و دستگیری عاملان حمل این محموله در حال پیگیری است.
 
دزد دوچرخه
با موتور دستگیر شد
سارق دوچرخه‌های مسکن مهر سمنان با اقدام سریع مأموران پلیس دستگیر شد.
سرهنگ اسدالله ناکینی، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: در پی‌ وقوع سرقت چند دوچرخه در شهرک مسکن مهر سمنان و ایجاد جو ناامنی در آن شهرک، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت. در نهایت هویت سارق شناسایی شد و با گشتزنی هدفمند و هوشیارانه مأموران، سارق هنگامی که در حال تردد با یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و به 5 فقره سرقت اعتراف کرد.فرمانده انتظامی شهرستان سمنان به شهروندان توصیه کرد، از رها کردن دوچرخه و موتورسیکلت خود در معابر حتی پارکینگ‌های عمومی و مسکونی بدون استفاده از قفل و زنجیر و سایر تجهیزات مناسب ضد سرقت خودداری کنند.

تصادف مرگبار
در بلوار کاوه اصفهان
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن پسری 21 ساله بر اثر برخورد سواری پژو 206 با تیر برق به علت رعایت نکردن سرعت مطمئنه خبر داد.
سرهنگ محمدرضا محمدی در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه سواری پژو 206 با تیر برق در محدوده بلوار کاوه شهرستان اصفهان بلافاصله عوامل پلیس راهور و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند که نخستین بررسی‌ها نشان داد راننده 21 ساله جان باخته است.
رئیس پلیس راهور استان افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان پلیس، علت این حادثه رعایت نشدن سرعت مطمئنه در حین رانندگی و در نتیجه ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو سواری پژو 206 بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی