صفحات
شماره هشت هزار و دویست و شصت و شش - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و شصت و شش - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

ایران در ایران

رئیس جمهور فردا  به بوشهر سفر می‌کند
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز دوشنبه هفته جاری برای افتتاح چند طرح مهم اقتصادی به این استان سفر می‌کند.
به گزارش ایرنا، احمد محمدی‌زاده اظهارکرد: رئیس جمهور از طریق عسلویه وارد استان بوشهر خواهد شد. وی افزود: در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به استان بوشهر فاز ۱۱ پارس جنوبی، پتروشیمی هنگام و آریامتانول افتتاح خواهد شد.

طغیان رودخانه‌های خراسان شمالی در باران تابستان
بجنورد -  معاون اداره کل مدیریت بحران خراسان شمالی از جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان در صبح روز شنبه خبر داد.
حسن یوسفی‌پور اظهار کرد: بارش باران شدید موجب جاری شدن سیلاب در روستای امانلی شهرستان راز و جرگلان شد.
وی گفت: جاری شدن سیلاب خسارت‌هایی را به دنبال داشته که هنوز رقم دقیق آن مشخص نیست.
یوسفی‌پور افزود: علاوه بر آن سیلاب در روستاهای یموق، گزآباد و کهنه جلگه در شهرستان مانه و سملقان نیز جاری شده بود. وی ادامه داد: در شهر بجنورد نیز شاهد بارندگی شدید باران بودیم  که موجب آب‌گرفتگی  در خیابان‌ها و معابر عمومی شهر شد.
این مسئول تصریح کرد: علاوه بر آن، بارندگی شدید باران در قسمت‌هایی از بخش مانه در شهرستان مانه و سملقان موجب قطع برق شد.وی با اشاره به اعلام نارنجی اداره کل هواشناسی برای خراسان شمالی برای امروز اظهار کرد: نیروهای هلال احمر و دستگاه‌های خدمات‌رسان همچنان در وضعیت آماده‌باش هستند.
معاون مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: جاری شدن سیل در گردنه امین‌الله در مسیر بجنورد-آشخانه هم گزارش شد که راهداران گل‌ولای و رسوب ناشی از سیل در این محور را پاکسازی‌کردند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی