بازی کنید و دانش عمومی خود را محک بزنید

 امروزه بازی‌های آنلاین، موبایلی و کامپیوتری تنها جنبه سرگرمی ندارند و سازندگان آنها تلاش می‌کنند با ساخت برخی بازی‌های مناسب، یک مهارت خاص را به کاربر آموزش دهند، یا اطلاعات عمومی‌اش را افزایش دهند یا میزان استرس و فشار روحی روزانه وی را کمتر کنند. بازی سازان ایرانی هم علاوه بر توجه به زیبایی بصری بازی‌ها، به این موارد آموزشی توجه دارند. یکی از این بازی‌ها «کوئیز آف کینگز» است که توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف ساخته شده و تاکنون موفق شده مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. این بازی که چند روز پیش آخرین آپدیت خود را ارائه داد، مختص گوشی‌های اندرویدی است و در دسته‌بندی کلمات و دانستنی‌ها جای می‌گیرد.
برخی، این بازی را بزرگترین بازی آنلاین اطلاعات عمومی کشور می‌دانند. شما می‌توانید در گروه‌های کوچک یا بزرگ به رقابت با یکدیگر بپردازید و هیجان و خنده را میهمان خانه‌هایتان کنید. میزان تعامل سازندگان این بازی با کاربران بسیار بالاست به گونه‌ای که شما حتی می‌توانید به بخش طراحی سؤال هم وارد شوید و با ارائه آنها، کیفیت بازی را بالاتر ببرید. سؤالات این بازی در دسته‌های مختلف ورزشی، ادبیات، مذهبی، زبان انگلیسی، سینمایی، تکنولوژی و سایر بخش‌ها ارائه شده و می‌تواند همه مخاطبان را سرگرم کند و دانش عمومی آنها را محک بزند.
گرافیک ساده و جذاب این بازی در کنار طراحی سؤال‌های جالب، باعث شده تا بتواند مخاطبان بسیاری را جذب کند. جالب است بدانید تعداد سؤالات این بازی که مدت زمان مشخصی برای پاسخ دادن به آنها فرصت دارید، بیش از یک میلیون عدد است و کمتر پیش می‌آید که با سؤالات تکراری مواجه شوید. در این بازی می‌توانید دوستان مجازی پیدا کنید و به چت کردن با یکدیگر بپردازید. حجم پایین بازی، استفاده از آواتارها به‌عنوان شخصیت خود و امکان دعوت از دوستان با کمک پیامک، ایمیل و استفاده از شبکه‌های اجتماعی از مزایای این بازی ایرانی محسوب می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را از مایکت یا کافه بازار به‌صورت رایگان دانلود کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی