معاون استاندار تهران:

هیچ عذری برای ساخت‌ وسازهای غیرمجاز پذیرفتنی نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در هفتاد و ششمین جلسه کارگروه ویژه ساخت وسازهای غیرمجاز استان گفت: در موضوع مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی دستگاه‌های مربوطه پذیرفتنی نیست.
به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، میرمحمد غراوی در این جلسه با موضوع بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به میزان ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان، تشکیل منظم جلسات شهرستانی و اکیپ‌های گشتزنی و کمیته پیشگیری از تصرفات با محوریت فرمانداری شهرستان برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف زمین‌های ملی به منظور برخورد جدی و قانونی با متخلفان حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است. وی با اشاره به لزوم پیگیری اقدامات پیشگیرانه، گفت: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی باید با تقویت اکیپ‌های گشتزنی به صورت جدی با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز مقابله کنند.
غراوی خاطرنشان کرد: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیرمجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل حتماً به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی